یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16801 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود. به گزارش واحد خبری سیده آمل ،محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان آغاز شده و تا روز یک‌شنبه ۲۱ آبان ماه امسال در محورهای مازندران […]

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان آغاز شده و تا روز یک‌شنبه ۲۱ آبان ماه امسال در محورهای مازندران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران به ممنوع بودن تردد تریلی‌ها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان از آب‌اسک به رودهن(محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ آبان و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴روزهای پنج‌شنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلرها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: تردد تمامی خودروها در تمامی راه‌های مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید