یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17426 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه ششم را اجرا نمی‌کند و تا زمانی‌که که دولت این برنامه را قبول نداشته باشد آن را اجرایی نخواهد کرد. به گزارش واحد خبری سیده آمل ،عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در گفت‌وگو بیی گفت: دولت برنامه ششم را اجرا نمی‌کند و تا […]

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه ششم را اجرا نمی‌کند و تا زمانی‌که که دولت این برنامه را قبول نداشته باشد آن را اجرایی نخواهد کرد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در گفت‌وگو بیی گفت: دولت برنامه ششم را اجرا نمی‌کند و تا زمانی‌که که دولت این برنامه را قبول نداشته باشد آن را اجرایی نخواهد کرد.

وی افزود: بنده دولت را در اجرایی نشدن برنام ششم توسعه مقصر نمی‌دانم و مجلس در این رابطه مقصر است.

این نماینده مجلس در رابطه با چرایی قصور مجلس در اجرای برنامه ششم توسعه از سوی دولت گفت: دولت هنوز آیین‌نامه‌های اجرایی برنامه ششم را ننوشته است و در این بین این مسئله حائز اهمیت است که چرا باید مجلس قانونی وضع کند که نیاز به آیین نامه اجرایی داشته باشد.

یوسفیان ملا با بیان اینکه مجلس باید در برنامه ششم قانون کامل وضع می کرد اظهار داشت: تا زمانی که ما (مجلس) قانون ناقص می‌نویسیم آن‌ها (دولت) هم مجبور به نوشتن آیین‌نامه می‌شود؛ لذا باید گفت که دولتمردان متصدی امور مجلس نیستند و مجلس خود باید قانونی وضع کند که نیاز به آیین‌نامه اجرایی نداشته باشد. تا بدین نحو این قبیل قوانین به مرحله اجرا برسد.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس در پایان گفت: تاکنون برنامه‌های قبل از برنامه ششم سی الی چهل درصد اجرایی شده‌اند و هنوز آماری از اجرای برنامه ششم وجود ندارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید