جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37479 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ما درفتح قله ایم عابدین داغمه چی اعلام کرد: ۷۰۰ برنامه متنوع درهفته دفاع مقدس ۱۴۰۳ ازطریق پایگاهها و حوزه های مقاومت اقشار در بخش ها همچنین سطح شهرستان آمل به اجراء خواهدشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال « ما در فتح […]

ما درفتح قله ایم

عابدین داغمه چی اعلام کرد: ۷۰۰ برنامه متنوع درهفته دفاع مقدس ۱۴۰۳ ازطریق پایگاهها و حوزه های مقاومت اقشار در بخش ها همچنین سطح شهرستان آمل به اجراء خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال « ما در فتح قله ایم» از برنامه های این هفته می گوید: ۲برنامه ویژه مقاومت قبل از اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان آمل باعنوان ازطبرستان تایمن همقدم تا مسجدالاقصی که با حضور مهمانان یمنی و استقبال پرشور مردم درتالاراریکه آریایی اجراء شد.

داغمه چی ادامه داد: همچنین مراسم میلاد آقا رسول الله طی ۳شب در محل ناصرالحق برپاشد که درشب اول با اجرای گروه محفل قرآنی برگزار و در ۲ شب بعد با معرفی فعالان قرآنی برادر و خواهر به اتمام رسید.

وی از ویزیت رایگان دانش آموزان درآغاز سال تحصیلی خبرداد وگفت: حدود ۵۰مدرسه از طریق بسیج جامعه پزشکی با تجهیزات پزشکی مورد معاینات اولیه قرار خواهندگرفت.

ما درفتح قله ایم

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه در ادامه برنامه ها در سطح بخش و شهرستان آمل گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس را با حضور سخنرانان کشوری خواهیم داشت، اظهارداشت: برنامه های یادواره شهداء و آبروی محله همچنین دیداراز خانواده های شهداء نیز طی هفته انجام می شود که البته کنگره بزرگ شهدای استان را نیز داریم که از شهرستان نیروهای آماده به این کنگره اعزام خواهند شد.

تامین لوازم تحریر دانش آموزان

به گفته عابدین داغمه چی؛ تامین تجهیزات لوازم تحریر و کمک هزینه دانش آموزان هم در برنامه های این هفته گنجانده و اجراء می شود.

برگزاری مسابقات ورزشی

وی از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد: مسابقات ورزشی با حضور ورزشکاران جوان و نوجوان برگزار می شود.

برنامه های هفته دفاع مقدس در اولین روز

فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود: جشن بزرگ میلاد پیامبراعظم و امام جعفرصادق همچنین محفل انسی با قرآن و عطرافشانی مزارشهداء از برنامه های اولین روز از هفته دفاع مقدس امسال هست.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید