شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37538 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مازندران سبز تاپایان ۱۴۰۴ درحاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای لاسم و زیار، قاسم مایلی رستمی؛ از وضعیت گازرسانی منطقه چلاو، ادامه گازرسانی به مشترکین بدمصرف و قطع گاز مشترکین صنایع در فصل سرما می گوید. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیر عامل شرکت گاز مازندران در افتتاح و کلنگ زنی گازرسانی بخش […]

مازندران سبز تاپایان ۱۴۰۴

درحاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای لاسم و زیار، قاسم مایلی رستمی؛ از وضعیت گازرسانی منطقه چلاو، ادامه گازرسانی به مشترکین بدمصرف و قطع گاز مشترکین صنایع در فصل سرما می گوید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیر عامل شرکت گاز مازندران در افتتاح و کلنگ زنی گازرسانی بخش لاریجان شهرستان آمل با اظهارخشنودی از اجرای کلنگ زنی گازرسانی گزنک و افتتاح پروژه بهره برداری ازنعمت گاز در روستاهای لاسم و زیار بیان داشت: با کلنگ زنی پروژه گازرسانی گزنک ۷روستای همجوار با ۳هزارو۲۰۰ خانوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرند.

گازرسانی به روستاهای گزنک در بازه زمانی ۷ماهه

قاسم مایلی رستمی افزود: فعلا هزینه این پروژه بالغ بر۱۸۰میلیارد تومان پیش بینی شده است که امیدواریم تا بازه زمانی ۷ماه آینده به بهره برداری برسد.

گازرسانی لاسم از مسیر شبکه گازتهران

وی درخصوص بهره برداری از پروژه گازرسانی روستای لاسم اذعان داشت: ازهمکاران استان تهران و صبوری مردم منطقه تشکرمی کنم تا عملیات سخت عبورلوله های گاز از مناطق صعب العبور تهران تا لاسم به اجراء درآمد.

مایلی همچنین اعلام کرد: پروژه عملیاتی گازرسانی به روستاهای لاسم و زیار با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان ۱۲۰۰خانواده را در پوشش شبکه گاز ملی قرارداده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز مازندران؛ تاکنون از ۳هزار روستایی که قابلیت گازرسانی در روستا را دارند ۲هزارو۷۰۰ روستا گازرسانی شد.

تجهیز زیرساخت های گازرسانی به روستاها

قاسم مایلی تصریح کرد: ۶۰الی۷۰درصد از زیرساختهای گازرسانی ۳۰۰روستای باقی مانده انجام شده که تا ۲سال آینده خانواده های این روستاها هم از نعمت گاز بهره مندخواهندشد.

انجام پروژه های گازرسانی شهرستان آمل

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی روستاهای مازندران در ۳فاز صورت می گیرد، ادامه داد: فاز اول را به پایان رسانده و درحال انتخاب پیمانکار برای شروع گازرسانی فاز دوم هستیم که امیدواریم تا پایان امسال فاز دوم به پایان برسد و از سال ۱۴۰۴ عملیات گازرسانی فاز سوم آغاز خواهدشد.

مازندران سبز تاپایان ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت گازمازندران با تاکیدبراینکه تاپایان سال ۱۴۰۴ کل استان مازندران به شبکه گاز رسانی تجهیز می شود، اضافه کرد: انشاالله پایان سال ۱۴۰۴ مازندران سبز را شاهدخواهیم بود.

سدمخزنی هراز معضلی بر خدمات رسانی شبکه گاز

مایلی از آخرین وضعیت گازرسانی روستاهای چلاومی گوید: باتوجه به اینکه لوله کشی های داخلی منطقه انجام شد؛ منتها عبورخطوط اصلی شبکه بدلیل احداث وجود سدمخزنی هراز از آن مسیراصلی امکان پذیرنبود؛ بنابراین مجبور شدیم ازمنطقه شیخ موسی وفیل بند درحدود ۲۵ کیلومترعملیات را ادامه دهیم که به همین دلیل برای هر کیلومترهزینه ای بالغ بر ۷میلیاردتومان محاسبه شد که درحال حاضر۱۲کیلومتر آن به انجام رسیده و امیدواریم تا سال جدید مردم روستاهای چلاو نیز ازشبکه گازطبیعی بهره مندشوند.

عدم رعایت الگوی مصرف مساوی با قطع گاز

وی درادامه بابیان اینکه متاسفانه مصرف گازدر زمستان ازسوی مردم رعایت نمی شود؛گفت: ۱۱۰تا۱۱۲هزار مشترک بدمصرف داریم که رعایت الگوی مصرف را که ندارندهیچ از آن استانداردها هم خارج شدند که قطعا در وهله اول با اعلام پیامک اخطارخواهیم داد و اگر اصلاح نشوند قطعا گاز این مشترکین قطع خواهدشد.

تلاش بر پایدارماندن گاز خانگی

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهارداشت: تمام تلاش ما براین است که بخش خانگی را پایدار نگه داریم مگر اینکه برای تعمیرات تا ۲۴ساعت قطع شود.

استفاده از سوخت دوم برای مشترکین صنایع و کشاورزی

وی همچنین با اعلام اینکه ما الزامی نداریم به مشترکین بدمصرف گازبدهیم، عنوان کرد: مجموع مشترکین صنعتی و کشاورزی ما نزدیک به ۲۰هزار واحد هست که ما به ۱۹هزارو۸۰۰واحدگاز می دهیم که درصورت پرمصرف بودن بخش های صنعتی و نیروگاهها تلاش می کنیم ۲۰۰واحد پرمصرف را بسمت استفاده ازسوخت دوم ببریم که سوخت دوم آنها را هم تامین می کنیم ولی تمام تلاش ما براین هست تا مردم در خانه ها بدون گاز نمانند و این چالش تنها برای ۳ماهه فصل سرما خواهدبود.

جایزه خوش حسابی شبکه گاز

قاسم مایلی رستمی از جایزه خوش حسابی به مشترکین خبرداد وخاطرنشان شد: درسال ۱۴۰۲ ۲۸۰میلیاردتومان جایزه خوش مصرفی را به مشترکینی که استانداردهای الگوی مصرف را رعایت کردند بعنوان بستانکارپرداخت کردیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید