پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37453 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

لزوم وحدت جهان اسلام جشن بزرگ ولادت پیامبراکرم با حضور مهمانان یمنی و مسئولان کشوری، استانی مازندران و شهرستان آمل در کنار بقعه ناصرالحق با شکوه هرچه تمامتر برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی، نماینده ولی فقیه مازندران درجشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم کنار بقعه ناصرالحق شهرستان آمل با تبریک […]

لزوم وحدت جهان اسلام

جشن بزرگ ولادت پیامبراکرم با حضور مهمانان یمنی و مسئولان کشوری، استانی مازندران و شهرستان آمل در کنار بقعه ناصرالحق با شکوه هرچه تمامتر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی، نماینده ولی فقیه مازندران درجشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم کنار بقعه ناصرالحق شهرستان آمل با تبریک هفته وحدت از خدمات ارزنده ابومحمد حسن اطروش مشهور به ناصرالحق از سادات حسنی  برای برپایی حکومت علویان از آمل در مازندران گفت وافزود: امام‌زاده ناصرالحق هم توانست در فضای پراز خفقان خلافت بنی عباس مبارزه کند و هم باتبلیغ اسلام دراین سرزمین حکومت علوی را ایجاد کند.

آمل اولین حکومت علویان بعداز مدینه و کوفه

وی با اشاره به اینکه مازندرانی‌ها مفتخرند که بعدازآنچه که در مدینه و کوفه با حکومت علی علیه السلام انجام شده در این نقطه از زمین مازندران یعنی به مرکزیت شهرآمل اولین حکومت علوی را برپا کنند، افزود: این خدمتی که این مرد بزرگ به ما داشت که در جوار این امامزاده مکرم که البته درجوار آنهاشهدای یمن که برای دفاع از حرم به شهادت رسیدند، در اینجا مهمان مان هستند.

 نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه اجتماع باشکوه امشب بنام قرآن و محفل قرانی و بعنوان بزرگداشت میلاد رسول و هفته وحدت برگزار شد، بیان کرد: این جشن یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات و همایش‌هایی که طلیعه و پیش درآمد کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید مازندران است که در دوازدهم مهرماه در مازندران بزرگ برگزارخواهدشد.

لزوم وحدت جهان اسلام

محمدی‌لائینی ضمن قدردانی از همه برگزارکنندگان و شرکت کنتدگان بخصوص مهمانان یمنی بروحدت مسلمین تاکیدکرد و یادآور شد: امروز یمن از بازوان پرقدرت حوزه مقاومت است و منافع صهیونیستی را در سه دریای سرخ، عدن و عمان به خطر انداخته است.

حضور یمنی ها در عرصه مقاومت

وی با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ کشتی آنها وحتی دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا آیزنهاور را مورد هدف موشک‌های خود قرار داده وضربه‌های سختی بر رژیم صهیونیست واردکرد، تصریح کرد:امروز یمن درحوزه دریا،حزب‌الله عراق و سوریه، از غرب آسیا با مجاهدت توانستند مقابل تمام منافع ابرقدرت‌ها با قلدری صهیونیست‌ها بایستند و بزرگی و شوکت آنها را بشکنند.

این عضو مجلس خبرگان درمازندران ادامه داد:این قدرت‌های پوشالی، توخالی وبسیار آسیب‌پذیر و ضربه‌پذیر هستند؛ یمنی‌ها این تضعیفی آنها را نشان دادند.

 وی با بیان اینکه امروز وحدت ماحول مکتب دین و پیامبر است، افزود: وظیفه داریم پشت‌سر مردمی که مقابل دنیای کفر واستکبار ایستادگی کردند، بایستیم؛ دلگرمی آنهانظام جمهوری اسلامی و به نوعی ام القرای مقاومت در منطقه است.

 محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه درپرتو قرآن و اهل بیت(ع) بتوانیم درمقام امام زمان(عج) راه شهیدان را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف امروز ماهست که امانت شهدا را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید