سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37330 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

لزوم ثبت پروژه هادرسامانه منتاک نشست توجیهی اعلام برنامه های هفته دولت ۱۴۰۳ با مدیریت حجت الله عصمتی، معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزارشد. معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: همه برنامه هایی که از سوی ادارات و دستگاههای اجرایی به فرمانداری اعلام می شود حتما […]

لزوم ثبت پروژه هادرسامانه منتاک

نشست توجیهی اعلام برنامه های هفته دولت ۱۴۰۳ با مدیریت حجت الله عصمتی، معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزارشد.

معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: همه برنامه هایی که از سوی ادارات و دستگاههای اجرایی به فرمانداری اعلام می شود حتما باید همراه با پیوست یک برنامه فرهنگی باشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل در نشست توجیهی هفته دولت با بیان اینکه تداخل برنامه های گرامیداشت هفته دولت با اربعین حسینی سبب شد تا آغاز برنامه های شاخص این هفته به روز دوشنبه آینده پنجم شهریورماه موکول شود، افزود: اما به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و ۸سال دفاع مقدس مراسم عطرافشانی گلزارشهدا با حضورمدیران همه دستگاههای اجرایی  همین پنجشنبه ساغت ۱۰ صبح برگزار می شود.

تجلیل از کارمندان نمونه

عصمتی در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع هفته دولت تجلیل از خدمات رسانی کارمندان خدوم دولت است.

وی بابیان اینکه درآستانه فرارسیدن روزکارمندهستیم، درادامه داد: روز کارمند برای تقدیر از زحمات یکساله نیروها و کارمندان دستگاههای اجرایی است که با شناسایی کارمندان نمونه آنها را برای تجلیل به فرمانداری معرفی کنید، هر دستگاهی بسته به تعداد نیروهایش، از یک الی ۱۰نفر میتواند معرفی و تقدیر کند.

تقدیر از زحمات هیات دولت سیزدهم

عصمتی با تاکیدبراینکه همه دستگاههای اجرایی موظفند زحمات هیات مدیره دولت سیزدهم و شهید جمهور؛ آیت الله دکتر رئیسی را دراین هفته به تصویر بکشانند؛ ابرازداشت: برنامه های هفته دولت صرفا افتتاح پروژه و برنامه های سخت افزاری نیست بلکه شامل برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی نیزخواهدبود.

الزام پیوست برنامه فرهنگی به پروژه های عمرانی

معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: همه برنامه هایی که از سوی ادارات و دستگاههای اجرایی به فرمانداری اعلام می شود حتما باید همراه با پیوست یک برنامه فرهنگی باشد.

لزوم ثبت پروژه هادرسامانه منتاک

مجتبی نجفی معاونت عمرانی فرمانداری آمل نیزدر ادامه این جلسه با اظهارامیدواری از افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی در دولت جدید، اذعان داشت: مدیران ادارات پروژه هایی را که برای افتتاح اعلام آمادگی می کنند حتما باید قبل از آن در سامانه منتاک وزارت کشور به ثبت رسیده باشد.

لغوو مصوبات سفرهای استانی شهیدجمهور

معاونت عمرانی فرمانداری آمل با اظهارتاسف از شهادت دکتر رئیسی به سفرهای استانی هیات دولت سیزدهم اشاره کردوگفت: متاسفانه تمامی مصوبات عمرانی که در آن سفر به تصویب رسیده بود پس از ۲روز لغوشد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید