دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37372 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

لزوم تکمیل تجهیزات هلال احمرآمل نیکزادخبرداد: نجات جان ۳ نفر از ۴ نفرحادثه دیدگان کوهنوردی در دماوند که بدون تجهیزات و بلدراه خطرساز شدند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست جمعیت هلال احمرشهرستان آمل در آئین کلنگ زنی ساخت انبارامدادنجات این شهرستان با بیان اینکه این انباربا مساحت هزارو۱۰۰مترمربع در زمین ۱۰هزارمتری کمربندی آمل […]

لزوم تکمیل تجهیزات هلال احمرآمل

نیکزادخبرداد: نجات جان ۳ نفر از ۴ نفرحادثه دیدگان کوهنوردی در دماوند که بدون تجهیزات و بلدراه خطرساز شدند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست جمعیت هلال احمرشهرستان آمل در آئین کلنگ زنی ساخت انبارامدادنجات این شهرستان با بیان اینکه این انباربا مساحت هزارو۱۰۰مترمربع در زمین ۱۰هزارمتری کمربندی آمل بنا خواهدشد، افزود: براساس استانداردهای امداد ۳% ازجمعیت هرناحیه شهرستانی باید دارای دپوی اقلام امدادونجات از قبیل چادرامدادگری، پتو، آذوقه و لوازم دیگرباشد که این انبار جدید باتوجه به جمعیت شهرستان آمل که قریب به ۵۰۰هزارنفرمی باشد جهت ساخت برنامه ریزی شده است.

محل تامین اعتبار ساخت انبار امدادی

به گفته جمشیدنیکزاد اعتبارات این طرح  که ۱۲میلیاردتومان پیش بینی می شود و مدت بهره برداری از آن دوسال به طول خواهد انجامید که قراراست از سه محل اعتباری کمک های مردمی، تملک دارایی های استانی و جمعیت هلال احمر کشور تامین شود.

لزوم تکمیل تجهیزات هلال احمرآمل

وی بااشاره به اینکه جمعیت هلال احمرشهرستان آمل با دربرگرفتن ۵ شهر اصلی،معین شهرهای اطراف خود نیز هست؛ ابرازداشت: باتوجه به حادثه خیزبودن شهرستان ازلحاظ سیل و سوابق وقوع زلزله های شدید که روی گسل دماوند قرار دارد و همچنین شهرستان آمل معین استان تهران نیز می باشد می طلبید تا انبارامدادنجات ما درخور شان این جمعیت در مواقع وقوع حادثه باشد.

تجهیزخودرویی هلال احمرآمل

نیکزاد با اشاره به تجهیزشدن هلال احمرآمل به یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو هایلوکس در هفته دولت امسال تصریح کرد: بااین تجهیزات و راه اندازی این انبارجایگاه جمعیت هلال احمرشهرستان آمل جزءبرترین هلال احمر استان خواهدشد.

حوادث کوهستان در ۱۰ روزاخیر

ریاست جمعیت هلال احمرشهرستان آمل درحاشیه این مراسم کلنگ زنی اعلام کرد: حوادث جدید کوهنوردی دماوند حاکی از بی احتیاطی و بی توجهی افراد کوهنوردنما و ناشی است که بدون ابزارفنی و لیدرراهنمای راه بلد حادثه خیز می شوند که طی ۱۰ روز اخیر ۲نفر از سمنان دچارحادثه شده بودند که در یخچال سیمرغ توسط امدادگران ما به بیمارستان دماوند منتقل شدند و۲نفر از تبریز که متاسفانه پس از پیداشدن خانم توسط چوپانان محل هنوز خبری از همسر وی نمی باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید