یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 24816 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

در حالیکه سال ۹۸ با نام رونق تولیدات داخلی نامگذاری شده و مسئولین، عموم مردم را جهت خرید تولیدات داخلی تشویق می کنند،بالا بودن قیمت کالاهای داخلی نسبت به کیفیت آنها، سبب می شود تا اقبال عمومی  به سوی خرید کالای خارجی رود به گزارش واحد خبری سیده آمل: قیمت انواع لاستیک‌های ایرانی برای خودروهای […]

در حالیکه سال ۹۸ با نام رونق تولیدات داخلی نامگذاری شده و مسئولین، عموم مردم را جهت خرید تولیدات داخلی تشویق می کنند،بالا بودن قیمت کالاهای داخلی نسبت به کیفیت آنها، سبب می شود تا اقبال عمومی  به سوی خرید کالای خارجی رود

به گزارش واحد خبری سیده آمل: قیمت انواع لاستیک‌های ایرانی برای خودروهای سبک و سنگین بنا به پیش فاکتور ارسالی از سوی شرکت‌های تولیدکننده داخلی، ۲۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

در همین رابطه علی علیپور عضو هیئت مدیره اتحادیه لاستیک‌فروشان مرکز مازندران اظهار داشت: هنوز مرسوله جدید با قیمت‌های اعلام شده به انبارهای ما نرسیده است و پس از تخلیه، این اقلام با نرخ جدید به فروش خواهد رسید.

علیپور در خصوص قیمت لاستیک‌های خارجی در بازار گفت: این افزایش قیمت مشمول لاستیک‌های خارجی نمی‌شود و تاکنون از سوی شرکت‌های توزیع کننده برندهای خارجی، هیچگونه اعلامی در خصوص افزایش قیمت اعلام نشده است.

وی به کاهش قدرت خرید مشتریان در بازار اشاره کرد و ادامه داد: علیرغم صدور حواله‌های فراوان دولتی به متقاضیان جهت دریافت لاستیک، بسیاری از متقاضیان به دلیل عدم قدرت خرید و با وجود تحویل حواله، مدت‌ها است که جهت دریافت لاستیک به مراکز عرضه مراجعه نکرده‌اند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه لاستیک فروشان مرکز مازندران در خصوص ورود لاستیک‌های متفرقه و با برندهای نا آشنا در بازار و ارزیابی از کیفیت آن‌ها، اعلام کرد: به دلیل تحریم‌ها، واردات لاستیک از برخی از کشورهایی مثل چین و خاور دور انجام می‌شود که در بازار ایران، گمنام هستند.

علیپور تصریح کرد: گمنامی این لاستیک‌ها، دلیلی بر بی کیفیتی آن‌ها نیست و تمامی این کالاها دارای استاندارد از کشور مبدأ هستند و جای نگرانی وجود ندارد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید