یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 23808 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بیانیه رهبر انقلاب بهترین راهکار برای رفع موانع است/ فساد دستگاه‌ها بی‌اعتمادی مردم را رقم می‌زند به گزارش واحد خبری سیده آمل” مجید حسین‌زادگان عصر امروز در همایش استانی داشت : رفع مشکلات موجود در استان مازندران از مهم‌‌ترین اهداف ما است و برای حل کردن مشکلات استان می‌خواهیم جلسات مشکل‌گشایی با نمایندگان مجلس شورای […]

بیانیه رهبر انقلاب بهترین راهکار برای رفع موانع است/ فساد دستگاه‌ها بی‌اعتمادی مردم را رقم می‌زند

به گزارش واحد خبری سیده آمل” مجید حسین‌زادگان عصر امروز در همایش استانی داشت : رفع مشکلات موجود در استان مازندران از مهم‌‌ترین اهداف ما است و برای حل کردن مشکلات استان می‌خواهیم جلسات مشکل‌گشایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلاتی همانند برنامه‌ریزی برای ایجاد منطقه آزاد، پسماند و بیکاری، افزود: باید با همکاری مسؤولان و تبادل نظر مشکلات حل شود.

استاندار مازندران با بیان اهمیت و ارزش فراوان برپایی همایش استانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، تصریح کرد: ائمه جمعه مازندران همیشه بازوان قوی در توسعه استان هستند و نظرات و پیشنهادات آنها خیلی مهم است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ائمه جمعه به صورت مکالمات تلفنی و تریبون نماز جمعه پیگیر دغدغه‌های مردم هستند و می‌خواهند آنها را به گوش مسئولان برسانند، بیان کرد: پیگیری‌های ائمه جمعه و رسیدگی آنها برای رفع آسیب‌های مازندران خواهد بود.

حسین‌زادگان با تأکید بر اینکه مردم کشورمان باید برای شب عید کمترین دغدغه را داشته باشند، یادآور شد: با فرارسیدن شب عید توزیع ۵۰۰ تن میوه، ۱۰۰ تن مرغ با کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و گوشت دولتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای سطح کیفیت یک پروژه تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار می‌خواهیم میزان اشتغال را افزایش داده و تولید را بالاتر ببریم، بیان کرد: مخالف انجام امور کم‌محتوا و تشریفات هستم زیرا باعث عدم پیشرفت کارها می‌شود و باید توجه داشته باشیم که در مازندران از این کارها کم نیست.

حسین‌زادگان با اعلام بیانیه ارزشمند و پرمحتوای اخیر مقام معظم رهبری، گفت: همیشه فرمایشات و بیانات رهبر انقلاب بهترین راهکار برای رفع موانع بوده و در استانداری مازندران با همراهی معاونان استاندار تدوین سند راهبردی با استفاده از بیانات معظم‌له را در دستور کار داریم.

وی با اعلام توجه ویژه مقام معظم رهبری در چهل سالگی پیروزی انقلاب به مسئله علم، فناوری، نانو، تکنولوژی، هوافضا و علوم پزشکی، متذکر شد: براساس بیانات رهبر انقلاب مهمترین مسئله امروزه در حوزه اقتصادی کشور است و با ورود بر اساس اقتصاد مقاومتی باید کارهای بیشتری انجام شود.

استاندار مازندران با اعلام وجود فساد در دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مختلف، گفت: فساد به گونه‌ای است که زمینه بی‌اعتمادی بین مردم را شامل شد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید