یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16702 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

‍ قدردانی فرماندارآمل از اعضای کارگروه پدافندغیرعامل این شهرستان در پی انتخاب این فرمانداری بعنوان کمیته برتر حوزه پدافند غیرعامل مازندران :  گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل؛ همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شعار استحکام بخشی و صیانت از زیرساخت های کشور ، […]

‍ قدردانی فرماندارآمل از اعضای کارگروه پدافندغیرعامل این شهرستان در پی انتخاب این فرمانداری بعنوان کمیته برتر حوزه پدافند غیرعامل مازندران :

 گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل؛ همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شعار استحکام بخشی و صیانت از زیرساخت های کشور ، همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل استان با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی استان و دبیران کارگروه ها و کمیته های استان و با سخنرانی یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل و نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار گردید.

در پایان این همایش با اهدای لوح سپاسی از سوی استاندار و رئیس کمیته پدافند غیرعامل استان مازندران، از تلاش و زحمات سیدجعفررسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس کمیته پدافند غیرعامل این شهرستان بعنوان رئیس کمیته برتر حوزه پدافند غیر عامل استان مازندران قدردانی شد.

در این راستا سیدجعفررسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس کمیته پدافند غیرعامل شهرستان آمل، کسب این رتبه را مدیون تلاش و کوشش همه اعضای محترم کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان آمل دانست و از اعضای این کارگروه قدردانی نمود.

فرماندار آمل اظهار داشت: بی شک معرفی کارکنان و مدیران برتر و نمونه گام موثر در پیاده سازی اهداف، ارج گذاری و ساخت الگوهای رفتاری مطلوب و مورد انتظار است. لذا بدینوسیله از خدمات و زحمات فعالان حوزه پدافندغیرعامل شهرستان آمل تقدیر و تشکر بعمل می آید.

وی در ادامه موفقیت کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان آمل را مرهون و مدیون مشارکت، همکاری و تلاش های مجدانه و شبانه روزی همه مدیران،کارشناسان دستگاهها، اصحاب رسانه، خصوصاً حمایت شخص استاندار محترم و معاون_سیاسی،امنیتی ایشان برشمرد.

معاون استاندار گفت: جا دارد بصورت ویژه از رسانه ها از جمله خبرگزاری‌ها، صداوسیما، نشریات محلی، ماهنامه ها، هفته نامه ها و دوهفته نامه ها، سایت‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی، اهل_قلم، مدرسین پدافند غیر عامل و مخاطبین که در این مدت همکاری لازم در انتقال اخبار و کارکردهای این حوزه به مردم شریف را داشتند، کمال قدردانی و تشکر را بعمل آورم.

رئیس کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان آمل، درپایان گفت: در پدافند غیر عامل بحث تهدیدات تخصصی نظیر تهدیدات و تنش های آبی، زیست محیطی، امن کردن زیرساخت‌ها و زیربناها، مسایل و مشکلات زیرساختی، کالبدی، اقتصادی، زیستی، غذایی، دارویی، سلامت تا غذا و درمان مردم مد نظر است و این موارد بصورت مستمر در قالب های مختلف به مسئولین ذیربط یادآوری شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید