یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19782 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

از اوایل صبح امروز خبری مبنی بر وخامت حال علامه بزرگ شهرمان آیت الله حسن زاده آملی همه اصحاب رسانه و مردم ولایتمدار شهر آمل را نگران کرد . متاسفانه خبرهای ضدو نقیض باعث نشر یک سری شایعات بی اساس نیز شد گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از ایرنا مطلع شدیم حال عالم […]

از اوایل صبح امروز خبری مبنی بر وخامت حال علامه بزرگ شهرمان آیت الله حسن زاده آملی همه اصحاب رسانه و مردم ولایتمدار شهر آمل را نگران کرد .

متاسفانه خبرهای ضدو نقیض باعث نشر یک سری شایعات بی اساس نیز شد

گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از ایرنا مطلع شدیم حال عالم ربانی شهرمان رو به بهبود بوده و مورد خاصی که نگران کننده باشد نیست

در همین راستا رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر یکشنبه به نمایندگی از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی که در یکی از بیمارستان های آمل بستری شد ، عیادت کرد و پیگیر اقدامات درمانی وی شد.

دکتر سیدعباس موسوی پس از حضور در بخش ‘ آی سی یو ‘ بیمارستان امام رضا (ع) آمل ، از آخرین وضعیت درمانی علامه حسن زاده آملی با خبر شد و به نمایندگی از وزیز بهداشت دستور داد تا اقدامات ویژه درمانی برای بهبودی هرچه سریع تر علامه تا ترخیص از بیمارستان انجام شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پس از عیادت به خبرنگار ایرنا گفت : علامه حسن زاده آملی شنبه شب با وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله انجام شد.
وی افزود : با بررسی هایی که انجام شده و گزارشی که تیم درمانی بیمارستان ارائه کرد ، خوشبختانه علامه مشکل قلبی ندارد و خبرهای منتشر شده در این باره درست نیست .
موسوی گفت : ظهر امروز نیز ‘ آم .آر. آی ‘ و ‘ سی .تی. اسکن ‘ از علامه گرفته شده و با بررسی همه شرایط ، خوشبختانه شرایط نگران کننده ای متوجه ایشان نیست و الحمدالله وضعیت هوشیاری علامه خیلی خوب است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود : با مشخص شدن نتیجه آزمایش ها و اسکن های انجام شده ، بررسی های تکمیلی امروز صورت خواهد گرفت و در صورت تشخیص تیم درمانی ، ایشان فردا یا روزهای بعد مرخص خواهد شد.
موسوی گفت : انتقال و بستری شدن علامه حسن زاده در بیمارستان آمل تنها برای مراقبت بیشتر و تحت نظر گرفتن وضعیت سلامتی ایشان بوده است و خوشبختانه تاکنون شرایط ویژه ای مشاهده نشده است .
حسن طبری آملی مشهور به حسن حسن‌زاده آملی و علامه حسن‌زاده آملی سال ۱۳۰۷ در روستای’ ایرا ‘ از توابع بخش لاریجان آمل متولد شد.
وی فیلسوف متأله ، روحانی مجتهد ، عارف ، اخترشناس و مدرس دروس حوزوی است،
آیت الله حسن زاده آملی را علامه ذوالفنون و علامه دهر نیز می‌نامند و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر و از خود اشعار حکیمانه‌ای نیز دارد.
علامه حسن زاده آملی، به غیر از زبان فارسی و زبان مازندرانی به زبان فرانسوی و عربی نیز تسلط دارد. اشعاری نیز به زبان‌های فارسی، طبری و تازی سروده ‌است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید