یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17824 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیته شن و ماسه انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران گفت: شن و ماسه تولیدی مازندران مازاد نیاز استان است و در صورت افزایش تولید با مشکل مواجه می‌شویم. به گزارش واحدا خبری سیده آمل ، عبدالرضا سرمستی بعد از ظهر در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان  اظهار کرد: در […]

رئیس کمیته شن و ماسه انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران گفت: شن و ماسه تولیدی مازندران مازاد نیاز استان است و در صورت افزایش تولید با مشکل مواجه می‌شویم.

به گزارش واحدا خبری سیده آمل ، عبدالرضا سرمستی بعد از ظهر در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان  اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ واحد معدنی فعال کوهی در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مازاد تولید شن و ماسه در استان داریم، افزود: ۴۰ واحد فعال در این زمینه پروانه فعالیت داشته ولی نسبت به نصب دستگاه اقدام نکرده و اگر این واحدها وارد چرخه شوند به شدت برای فروش دچار مشکل می‌شویم.

رئیس کمیته شن و ماسه انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران اضافه کرد: با مطرح کردن افزایش مساحت معادن کوهی زمینه تخریب محیط زیست فراهم می‌شود و در حال حاضر باید زمینه‌ای ایجاد شود تا وضعیت فعلی ساماندهی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه اگر در آمل مجتمع‌هایی اضافه شود، افزود: در این منطقه با ازدیاد تولید مواجه هستیم.

سرمستی خاطرنشان کرد: با وضعیت موجود در استان نیاز به ایجاد مجتمع نداریم در حال حاضر ساماندهی یکی از دغدغه‌های جدی است که باید به آن توجه شود.

محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران نیز گفت: از زمان حضورم در استان ۲۳۰ مجوز قرار بود صادر شود که با پیگیری و رصد وضعیت میزان مجوزهای را به ۲۹ فقره کاهش یافت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید