یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17711 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرماندار آمل گفت: در شهرستان آمل باتوجه به دستور مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تمام حمایت‌ها از شهرک‌های صنعتی و شرکت‌ها انجام می‌شود. گزارش واحد خبری سیده آمل نقل از سفیر هراز ، سید جعفر رسولی در جلسه بررسی مشکلات برق شهرستان آمل با حضور مدیرکل برق منطقه‌ای […]

فرماندار آمل گفت: در شهرستان آمل باتوجه به دستور مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تمام حمایت‌ها از شهرک‌های صنعتی و شرکت‌ها انجام می‌شود.

گزارش واحد خبری سیده آمل نقل از سفیر هراز ، سید جعفر رسولی در جلسه بررسی مشکلات برق شهرستان آمل با حضور مدیرکل برق منطقه‌ای استان مازندران به وضعیت فعلی برق آمل اشاره کرد و گفت: در قسمت تأمین برق شهرستان در مناطاق مسکونی، تجاری و صنعتی وضعیت و اتفاقات خوبی رخ داده و کارهای خوبی انجام شد و برق منطقه‌ای و توزیع برق شهرستان زحمات زیادی در این راستا کشیدند.

وی تعداد شهرک‌های صنعتی مستقر در آمل را ۵ واحد دانست و افزود: با استقرار ۵ شهرک صنعتی در شهرستان آمل و با توجه به اینکه ۷۰ درصد از صادرات استان مازندران در آمل وجود دارد و همچنین ۴۵ درصد از شهرک‌های صنعتی استان در این شهر مستقر هستند، شهرستان آمل بیشترین برق صنعتی را در استان مازندران مصرف می‌کند که با حمایت‌های همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی مشکل قطعی برق صنعتی، تجاری و مسکونی در آمل نداریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از تأسیس نیروگاه برق در شهرستان آمل جهت تقویت برق شهرستان خبرداد و گفت:  در شهرستان آمل چندین زمین پیشنهادی برای تأسیس نیروگاه وجود دارد می‌توان از این ظرفیت استفاده خوبی کرد و هرجایی که باید ورود کنیم این آمادگی کامل را داشته و ورود خواهیم کرد تا از ظرفیت‌هایی که در شهرستان آمل وجود دارد بتوان استفاده کرد.

وی موضوع حمایت از تولید و اشتغال را یکی از مهمترین ارکان دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در شهرستان آمل باتوجه به دستور مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تمام حمایت‌ها از شهرک‌های صنعتی و شرکت‌ها انجام می‌شود.

رسولی در پایان با اشاره به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال آمل گفت: واحدهای تعطیل و نیمه‌فعال باید شناسایی شوند تا از آنها بتوانیم همه جانبه از آنها حمایت‌ کنیم و از ظرفیت‌های آن واحد استفاده شود واحدی که از آن حمایت شود می‌تواند فرصت اشتغال‌زایی را ایجاد کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید