یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 24592 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بر اساس لیست منتشر شده از اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی و نیمایی توسط بانک مرکزی، شرکت کاله در بین شرکت‌های لبنی بهره‌مند شده از ارز دولتی، در صدر جدول قرار دارد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: لیست شرکت های لبنی دریافت کنندگان بخش ارز دولتی که اخیرا توسط بانک […]

بر اساس لیست منتشر شده از اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی و نیمایی توسط بانک مرکزی، شرکت کاله در بین شرکت‌های لبنی بهره‌مند شده از ارز دولتی، در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: لیست شرکت های لبنی دریافت کنندگان بخش ارز دولتی که اخیرا توسط بانک مرکزی منتشر شده نشان از این دارد که در بین شرکت‌های لبنی، شرکت “کاله” در صدر لیست و “پاک” در ردیف دوم قرار دارد.

 انتظار می رود ،با توجه به این دریافت ارز دولتی قیمت ها در بخش فرآورده های لبنی سیر نزولی را طی کند و یا لااقل ثابت بماند و دوم اینکه در قبال آن دستگاههای نظارتی کنترل قیمت بازار، بر نوسانات آن نظارت داشته از هر گونه افزایش قیمت جلوگیری نمایند

در این گزارش به میزان ارز دولتی تخصیص یافته به هر یک از شرکت‌های لبنیاتی به تفکیک میزان و نوع ارز دریافتی از بانک مرکزی خواهد پرداخت؛

کاله

شرکت کاله به میزان ۲۹.۷۸۹.۲۱۸یورو (معادل ۱۴۰.۰۰۹.۳۲۴.۶۰۰تومان)، ۳۰۰.۱۱۹.۹۶۳یوان چین (معادل ۱۸۶.۳۷۴.۴۹۷.۳۳۳تومان) و ۳۵۲.۶۲۹.۸۲۷روبل روسیه (معادل ۲۲.۵۶۸.۳۰۸.۹۵۳تومان) یارانه دولتی دریافت کرده است.

همچنین این شرکت به مبلغ ۲۲۳.۲۷۴۴۶۴وون کره جنوبی (معادل ۷۹۹.۹۹۲.۴۰۴.۵۱۲تومان)، ۲۱.۶۴۵فرانک سوئیس (معادل ۸۹.۴۸۲.۰۴۲تومان) و همچنین ۱۹۵.۳۷۴روپیه هند (معادل ۱۱.۷۲۲.۴۷۷تومان) ارز ۴۲۰۰تومانی گرفته است.

بهاران گل

“شرکت بستنی و لبنیات بهاران گل” به میزان ۲۰۱.۶۳۱ یوروی دولتی (به ارزش ۹۴۷.۶۶۶.۸۷۵ تومان) و به میزان ۱.۱۰۴.۱۴۰ یوان دولتی (به ارزش ۶۹۱.۱۹۱.۶۴۰ تومان) و در مجموع ۱.۶۳۸.۸۵۸.۵۱۵ تومان ارز دولتی گرفته است.

ایران خرم

“شرکت بسته بندی لبنیات ایران خرم” به میزان ۵.۳۷۹.۰۵۱ یوروی دولتی (به ارزش ۲۵.۲۸۱.۵۴۳.۴۶۰تومان) و به میزان ۳۷.۳۱۱.۲۸۱ یوان دولتی (به ارزش ۲۳.۳۵۶.۸۶۲.۳۱۹تومان) و در مجموع ۴۸.۶۳۸.۴۰۵.۷۷۹ تومان ارز دولتی گرفته است.

صباح

“شرکت تولیدی فرآورده های لبنی گلستان صباح” به میزان ۹.۶۰۷.۸۴۰یوان (به ارزش ۶.۰۱۴.۵۰۷.۸۴۰ تومان) ارز دولتی گرفته است.

پارس

“شرکت دنون لبنی پارس” به میزان ۳۰۵.۶۵۱ یورو (به ارزش ۱.۴۳۶.۵۶۳.۲۲۵ تومان) ارز دولتی گرفته است.

فجر شاهرود

“شرکت فرآورده‌های لبنی فجر شاهرود” به میزان ۵۴۳.۹۹۶ یورو (به ارزش ۲.۵۵۶.۷۸۵.۱۴۸ تومان) ارز دولتی گرفته است.

بل روزانه

“شرکت فرآورده‌های لبنی بل روزانه” به میزان ۶۲۴.۹۰۷ یوروی دولتی (به ارزش ۲.۹۳۷.۰۶۲.۹۰۰تومان) و به میزان ۴.۱۰۱.۸۹۸ یوان دولتی (به ارزش ۲.۵۶۷.۷۸۸.۱۴۸تومان) و در مجموع ۵.۵۰۴.۸۵۱.۳۹۸ تومان ارز دولتی گرفته است.

بینالود نیشابور

“شرکت فرآورده‌های لبنی بینالود نیشابور” به میزان ۴۵۳.۲۴۰ یورو (به ارزش ۴۷۳.۹۴۳.۳۰۰ تومان) ارز دولتی گرفته است.

بی نظیر

” شرکت فرآورده‌های لبنی بی نظیر نجف آباد” به میزان ۲۳۸.۳۹۶ یوان چین (به ارزش ۱۴۹.۲۳۵.۹۸۳ تومان) ارز دولتی گرفته است.

تین

” شرکت فرآورده‌های لبنی تین” به میزان ۲۱۴.۲۸۵ یوروی دولتی (به ارزش ۱.۰۰۷.۱۳۹.۵۰۰ تومان) و ۱.۹۱۰.۹۰۳ یوان چین (به ارزش ۱.۱۹۶.۲۲۵.۳۴۰ تومان) و در مجموع ۲.۲۰۳.۳۶۴.۸۴۰ تومان ارز دولتی گرفته است.

آمل

” شرکت فرآورده‌های لبنی دوشه آمل” به میزان ۹۶۵.۵۳۹ یوروی دولتی (به ارزش ۴.۵۳۸.۰۳۳.۵۸۲ تومان) و۴.۸۳۲.۹۶۰ یوان چین (به ارزش ۳.۰۲۵.۴۳۳.۱۰۳تومان) و در مجموع ۷.۵۶۳.۴۶۶.۶۸۵ تومان ارز دولتی گرفته است.

رامک

” شرکت فرآورده‌های لبنی رامک شیراز” به میزان ۸۰۶.۵۱۳ یوروی دولتی (به ارزش ۳.۷۹۰.۶۱۱.۴۲۹ تومان) و ۵۷.۷۳۱.۷۶۷ یوان چین (به ارزش ۳۶.۱۴۰.۰۸۶.۲۰۴تومان) و در مجموع ۳۹.۹۳۰.۶۹۷.۶۳۳ تومان ارز دولتی گرفته است.

سحر

” شرکت فرآورده‌های لبنی و پروتئینی سحر” به میزان ۲.۷۹۰.۸۵۲ یوان (به ارزش ۱.۷۴۷.۰۷۳.۶۰۸ تومان) ارز دولتی گرفته است.

پاک

“شرکت لبنیات پاستوریزه پاک سهامی عام” به میزان ۱۱.۳۹۵.۴۹۷ یوروی دولتی ( به ارزش ۵۳.۵۵۸.۸۳۷.۳۵۷ تومان) ، به مبلغ ۸۵.۱۶۹.۸۷۱ یوان چین ( به ارزش ۵۳.۳۱۶.۳۳۹.۸۳۴ تومان) ، به میزان ۶۳۴.۰۸۴ لیر رکیهت ( به ارزش ۴۵۸.۴۴۳.۱۶۵ تومان) و به مبلغ ۲۸۵.۶۰۰.۰۰۰ روبل جدید روسیه ( به ارزش ۱۸.۵۶۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان) و در مجموع ۱۲۵.۸۹۷.۶۲۰.۳۵۶ تومان ارز دولتی گرفته است.

مادی

“شرکت لبنیات مادی” به میزان ۸۶.۹۱۰ یورو ( به ارزش ۴۰۸.۴۷۷.۰۰۰ تومان) ارز دولتی گرفته است.

دومینو

“شرکت لبنیات بستنی دومینو” به میزان ۹.۶۰۱.۳۷۵ یورو ( به ارزش ۴۵.۱۲۶.۴۶۴.۷۰۹ تومان) ، به میزان ۳۲.۵۱۲.۲۶۸ یوان چین ( به ارزش ۲۰.۳۵۲.۶۸۰.۳۸۷ تومان) و به میزان ۲۰۱.۶۳۰ لیر ترکیه ( به ارزش ۱۴۵.۷۷۸.۴۹۰ تومان) و در مجموع ۶۵.۶۲۴.۹۲۳.۵۸۶ تومان ارز دولتی گرفته است.

شاد

“شرکت لبنیات و بستنی شاد عباس آباد” به میزان ۱.۵۶۳.۲۸۳ یوان چین ( به ارزش ۹۷۸.۶۱۵.۶۲۷ تومان) ارز دولتی گرفته است.

کالبر

“شرکت لبنیات کالبر” به میزان ۳۷۲.۳۰۳ یورو ( به ارزش ۱.۷۴۹.۸۲۶.۲۱۵ تومان) ارز دولتی گرفته است.

میهن

“شرکت مجتمع صنایع غذایی لبنی و بستنی میهن” به میزان ۲.۷۱۳.۹۸۲ یورو ( به ارزش ۱۲.۷۵۵.۷۱۹.۸۱۸ تومان) ارز دولتی گرفته است.

لازم به ذکر است؛ در این گزارش معادل ریالی هر یورو دولتی ۴۷۰۰تومان، یوان چین ۶۲۶تومان، روبل جدید روسیه ۶۵تومان و لیر ترکیه ۷۲۳تومان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید