جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13968 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ،معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ازجمله ۱۷۰ هزار جانباز، ۴۳ هزار آزاده و خانواده های شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم، حادثه منا، شهدای مرزهای کشور و نیروی انتظامی زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند. حجت الاسلام سید […]

به گزارش سیده آمل ،معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ازجمله ۱۷۰ هزار جانباز، ۴۳ هزار آزاده و خانواده های شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم، حادثه منا، شهدای مرزهای کشور و نیروی انتظامی زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری لرستان در سالن همایش های استانداری افزود: طبق اساسنامه مصوب مجلس، رسیدگی به معیشت ایثارگران و کار فرهنگی برای نگهداری و نهادینه کردن این فرهنگ که عامل بقای انقلاب است باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به تاسیس بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) اظهار کرد: این سازمان در آن زمان برای رسیدگی به خانواده شهدای انقلاب تشکیل شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ۱۷ هزار نفر شهید ترور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون داشته ایم، افزود: آمار مختلف در رابطه با شهدای قبل از انقلاب وجود دارد که رسمی نیست چراکه در آن دوران مخفیانه شهدا دفن می شدند.
وی گفت: هرآنچه داریم مرهون تلاش ایثارگران بوده و رسیدگی به امور این عزیزان مورد تاکید رهبری است چراکه همین ایثارگران همانند شهدای مدافع حرم که از رزمندگان دفاع مقدس بودند در موقع خطر در صحنه حاضر می شوند.
وی افزود: اگر ایران در منطقه پر آشوب خاورمیانه با قدرت صحبت می کند مدیون مقاومت، ایثار و فداکاری ایثارگران است.

** مسئولان در قبال خانواده شهدا و ایثارگران مسئولند
وی با اشاره به گلایه برخی از خانواده شهدا و ایثارگران لرستان گفت: این خانواده ها از کم محلی برخی مسئولان گلایه دارند و عنوان می کنند مسئولان جواب نامه های آنها را نمی دهند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید و ۱۸ هزار جانباز و آزاده تقدیم میهن اسلامی کرده است که مسئولان در قبال آنها مسئول هستند و در صورت ناتوانی در رفع مشکلات آنها باید دلیل قانع کننده ارائه بدهند.
وی با اشاره به تاکید امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به توجه ویژه به جامعه بنیاد شهید گفت: انتظار دارم پاسخ درست به ایثارگران در ادارات داده و برای فرزندان آنها اشتغال ایجاد شود.
حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه چتر لطف مسئولان باید بالای سر ایثارگران باز شود، افزود: ما انجام وظیفه می کنیم و باید بیش از این به خانواده شهدا توجه شود.

** گزینه های ما برای مقابله با آمریکا جوانانمان هستند
حجت الاسلام شهیدی با اشاره به تهدید ایران از سوی آمریکا اظهار کرد: رئیس جمهوری بی تجربه آمریکا می گوید گزینه های ما روی میز است ما نیز به او اعلام می کنیم جوانان، اسلحه ها و گزینه های روی میز ایران در مقابل دشمنان هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این نشست از استاندار لرستان بابت اقدامات و خدمات ارائه شده به ایثارگران با اهدای لوح، تقدیر کرد.
هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز از مدیران عامل شرکت های مرغ گوشتی ماهان و شرکت اقتصادی کوثر به دلیل سرمایه گذاری و اشتغالزایی در لرستان تجلیل کرد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز (چهارشنبه) برای بهره برداری از پیشرفته ترین و بزرگترین واحد تولیدی مرغ گوشتی ماهان در کشور به لرستان سفر کرد و امروز نیز موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان با حضور وی به بهره برداری رسید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید