پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14236 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ،قدرت‌الله دهقان در حاشیه نشست ستاد اربعین که امروز (۲۴ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست کمیته‌های زیرساخت و اسکان گزارش‌های خود را ارائه دادند؛ همچنین مشاور طرح جامع شلمچه توضیحاتی در مورد این طرح بیان کرد و نقطه نظرات اعضای ستاد اربعین در مورد طرح جامع شلمچه مورد […]

به گزارش سیده آمل ،قدرت‌الله دهقان در حاشیه نشست ستاد اربعین که امروز (۲۴ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست کمیته‌های زیرساخت و اسکان گزارش‌های خود را ارائه دادند؛ همچنین مشاور طرح جامع شلمچه توضیحاتی در مورد این طرح بیان کرد و نقطه نظرات اعضای ستاد اربعین در مورد طرح جامع شلمچه مورد بحث قرار گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: همچنین در راستای هماهنگی سایر کمیته‌های ستاد اربعین جهت برگزاری مطلوب اربعین حسینی و رفاه زوار جمع‌بندی نهایی انجام شد؛ با اقداماتی که در حال انجام است انشاالله امسال زائرین با خیال راحت‌تر و فراغ بال بیشتری اقدام به ثبت نام نموده و برنامه سفر خود به عتبات عالیات را تنظیم نمایند تا در مبادی خروجی سرگردان نباشند.

دهقان در مورد بیمه زائرین گفت: در سازمانی که متولی سازماندهی زائرین است گرفتن بیمه جزو واجبات کار است و تا موضوع بیمه زائرین مشخص نشود خروج آنها از مرز هم احتمالا با مشکل مواجه خواهد شد. به حج و زیارت توصیه کرده‌ایم که حتما نسبت به بیمه زوار تمهیدات لازم را داشته باشد و به آژانس‌های مختلف تاکید نمایند و بدون بیمه اصلا ویزا صادر نشود.

معاون استاندار تاکید کرد: بیمه موضوع لازمی است و حتما باید انجام شود و کسی بدون حق بیمه از مرزهای کشور خارج نشود.

دهقان در مورد موضوع پارکینگ زوار گفت: سال ۹۲ در مرزها اصلا پارکینگ نداشتیم اما در سال گذشته ظرفیت پارکینگ را در چذابه به ۱۰۰ هکتار و در شلمچه هم تقریبا به ۱۰۰ هکتار رساندیم. امسال با توجه به اینکه احتمال دارد استقبال بیشتر باشد باید پارکینگ بیشتری سازماندهی کنیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید