دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37386 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل آیین تکریم ازمدیران وکارمندان نمونه با حضورفرماندار ویژه شهرستان آمل، دکتر حاجی پور نماینده منتخب شهرستان آمل،حجت‌الاسلام والمسلمین حسین زاده برسمنانی امام جمعه شهرامامزاده عبدالله(ع)،فرمانده نیروی انتظامی، بخشداران،شورای شهر،بهمراه مدیران ادارات وجمعی از کارمندان ادارات و دستگاههای دولتی شهرستان آمل ‌برگزار شد. فرماندارویژه شهرستان آمل، تاکیدکرد: شان نظام اداری به خدمتگزاری […]

رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل

آیین تکریم ازمدیران وکارمندان نمونه با حضورفرماندار ویژه شهرستان آمل، دکتر حاجی پور نماینده منتخب شهرستان آمل،حجت‌الاسلام والمسلمین حسین زاده برسمنانی امام جمعه شهرامامزاده عبدالله(ع)،فرمانده نیروی انتظامی، بخشداران،شورای شهر،بهمراه مدیران ادارات وجمعی از کارمندان ادارات و دستگاههای دولتی شهرستان آمل ‌برگزار شد.

فرماندارویژه شهرستان آمل، تاکیدکرد: شان نظام اداری به خدمتگزاری است، دراینصورت هست که مردم ما را درکنار خود می بینند وگرنه غیراز این ما هیچ نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل باتبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفته دولت و شهید جمهور، بیان داشت: جریان لیبرالیسم درسال‌های آغازین انقلاب در تلاش بود، انقلاب ما را از مسیر هدفش دور کند که با روشنگری شهید رجایی آن جریان انحرافی آشکار شد و الحمدالله انقلاب در مسیر واقعی خودش قرار گرفت.

کارمندان رکن اصلی نظام اداری

زارعی با تاکیدبراینکه کارمندان عزیزما بعنوان مهمترین رکن نظام اداری بحساب می آیند افزود: مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است، اگرنیروی انسانی کارآمدنباشد آن سازمان مسیرترقی و رشد رابدرستی طی نخواهد کرد.

رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل

وی همچنین اذعان داشت: نقش مدیریت منابع انسانی بسیار مهم است چرا که مدیرمی تواند با آموزش نیروی انسانی و توانمندسازی آنها درتربیت نیروی کارآمد بسیار موثرباشد و قدرت محرک و استراتژیک بسازد که در مسیر توسعه و تعالی دستگاه مطبوع نقش آفرینی کند.

لزوم آموزش و ارتقاء سطح مهارت نیروها

فرماندارآمل تصریح کرد: اگر مهارتهای لازم در منابع انسانی ایجادکنیم می توان حس مشارکت را درنیروهایمان تقویت کنیم و برای رسیدن به این مهم قطعا مدیران باید دردستگاه کاری خود سندچشم اندازی را تعریف کنند تا نیروها با ارائه هدف مشخص در همان راستا بکارگیری شوند.

نقدی بر منابع انسانی دستگاههای اجرایی

به گفته ذات الله زارعی یکی از ایراداتی که متاسفانه درمنابع انسانی ما وجود دارد عدم حس همکاری تیمی است که به لحاظ فردی، افراد خوب عمل می کنند اما در مواقعی که باید بصورت تیمی و جمعی کارصورت بگیرد آن همت لازم، وجود ندارد.

استفاده بجا از ابزارهای تنبیه و تشویق

وی به ابزارهای مدیریتی تنبیه ، تشویق پرداخت و گفت: باید مدیران دستگاههای اجرایی ابزارهای تنبیه و تشویق را لحاظ کنند تا با ایجاد انگیزه نیروها برای رسیدن به اهداف سازمانی و موفقیت خود مبادرت به نوآوری و خلاقیت نمایند تا خروجی کار مشخص شود.

شان نظام اداری در مردم سالاری

فرماندارویژه شهرستان آمل، تاکیدکرد: شان نظام اداری به خدمتگزاری است، دراینصورت هست که مردم ما را درکنار خود می بینند وگرنه غیراز این ما هیچ نیستیم.

تلنگری برعدم حضور اعضای شورای شهرآمل

زارعی به عدم حضورشورانشینان در جلسات شورای شهراشاره و اضافه کرد: به هیچ وجه نبایدنظام خدمتگزاری ما تعطیل شود، همین مقطع  کوتاه که چندروزی در امورات شورای شهر وقفه ایجادشد با تدابیر لازمی که صورت گرفت دوستان در اولین فرصت به کنارهم در شورا بازگشتند چون باید شورای شهرحضور مقتدرانه داشته باشد تا شهردار کارهای خود را پیش ببرد.

وی اعلام کرد: خدمت به مردم تابع عمر مسئولیتی نیست تا کی و درچه مسندی خدمتگزارباشیم.

استفاده بهینه از همه ظرفیتها

فرماندار ویژه آمل اظهارداشت: باید ازهمه ظرفیتها و سلایق سیاسی و اجتماعی استفاده کرد ونظام حکمرانی باید با نگاهی بازباشد نه نگاهی محدود و بسته تا باعث شود همه ظرفیت ها دیده واز همه ظرفیتها بکارگیری شود.

تقدیر از ورزشکاران المپیکی آمل

ذات الله زارعی خاطرنشان شد: آمل بعنوان چهارمین استان ورزشی المپیکی است که باید با مدیریت و تشویق جوانان دلاور ورزشکار موجب انگیزه برای نسل آینده شویم به همین منظور طر جلساتی که با اعضای شورای شهر داشتیم مقرر شد میدانی بنام المپیکی ها نامگذاری شود و با هماهنگی شهردار آمل قطعه زمینی را هم برای این ورزشکاران درنظر گرفته شد.

 در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مدیران و کارمندان نمونه قدردانی بعمل آمد.

رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل
رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل
رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل
رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل
رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل
رهنمودهای مدیریتی فرماندار آمل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!