یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 22711 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی ۲۷ آبان ۹۷ برگزار گردید . به گزارش واحد خبری سیده آمل : در ابتدا این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، قدرت ا… نائیج نژاد […]

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی ۲۷ آبان ۹۷ برگزار گردید .

به گزارش واحد خبری سیده آمل : در ابتدا این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت : باتوجه به تلاش تمام مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ، توانسته ایم به آمار و ارقام خوبی دست پیدا کنیم و بتوانیم آسیب های اجتماعی در رابطه مصرف مواد مخدر در جامعه کاهش دهیم .

وی در ادامه افزود : با کاهش آسیب های اجتماعی ، اعتیاد هم کاهش پیدا کرده و ریشه کن خواهد شد ، و ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تمام سعی و تلاش خود را بیش از پیش در جهت ازبین بردن این عامل افیونی و بلای خانمانسوز که خانواده های زیادی در سطح جامعه درگیر آن می باشند انجام می دهد .

 معاون سیاسی واجتماعی فرماندار از دستگاههای خدمات رسان و اجرایی شهرستان خواست تا با نظارت بیشتر بر مناطق آسیب پذیر امت آباد و رضوان ۳۸ در کاهش آسیب های اجتماعی و مصرف مواد مخدر تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرنده تا بتوانیم با فرهنگ سازی مناسب دراین مناطق ، اینگونه مشکلات را کاهش داده و جامعه ای پاک داشته باشیم .

در پایان نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرماندار از تلاش جهت حفظ امنیت و کشفیات مواد مخدر که از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی و سپاه و … انجام می گیرد را تقدیر و تشکر نمود .

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید