یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 25043 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از راه اندازی شبکه نورآوری فناوری در مازندران خبر داد و گفت: عملیات اجرای این طرح در استان به صورت جدی در دستور کار است به گزارش واحد خبری سیده آمل، صبح امروز، علی معتمدزادگان در جمع خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: شبکه نوآوری و فناوری در مازندران به […]

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از راه اندازی شبکه نورآوری فناوری در مازندران خبر داد و گفت: عملیات اجرای این طرح در استان به صورت جدی در دستور کار است

به گزارش واحد خبری سیده آمل، صبح امروز، علی معتمدزادگان در جمع خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: شبکه نوآوری و فناوری در مازندران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اعلام اینکه صندوق پژوهش و فناوری مازندران راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مدیرکل اوقاف در آمل مرکزی برای فعالیت شرکت‌های بنیان اختصاص داده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اضافه کرد: مدیرکل بهزیستی مازندران ابراز تمایل کرد که فضای را به فعالیت استارتاپی اختصاص دهند.

وی با اعلام اینکه در سال جاری نقطه عطفی در حوزه علم و فناوری ایجاد می‌شود، افزود: اجرای ۱۰ پروژه شرکت دانش‌بنیان در ساری به زودی عملیاتی می‌شود.

معتمدزادگان با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۵۰ شرکت هسته و واحد فناوری در پارک مشغول کار هستند، افزود: ۶ مرکز رشد در سطح استان فعال هستند.

وی با اعلام اینکه ۲۵ تا ۳۰ نوع خدمات فناوری به شرکت‌ها داده می‌شود، گفت: این شرکت‌ها در مجموع حدود ۴میلیون یورو صادرات داشته و بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان فروش در حوزه فناوری انجام شده و بیش از هزار و نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اضافه کرد: شرکت‌های مستقر از معافیت مالیاتی استفاده می‌کنند.

وی  اضافه کرد: محصولات پارک مازندران به کشورهای اروپایی، حاشیه دریای خزر و کشورهای عربی صادر شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید