یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17137 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 به گزارش واحد خبری سیده آمل :محمد اسلامی استاندار مازندران صبح امروز چهارشنبه طی بازدید از نحوه کمک‌رسانی مردم شهرستان آمل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: خوشبختانه مردم مازندران خصوصا مردم و خیرین شهرستان آمل براساس منویات مقام معظم رهبری از زمان نیاز به وسایل اولیه جهت مناطق زلزله‌زده پای کار بودند. وی در ادامه […]

 به گزارش واحد خبری سیده آمل :محمد اسلامی استاندار مازندران صبح امروز چهارشنبه طی بازدید از نحوه کمک‌رسانی مردم شهرستان آمل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: خوشبختانه مردم مازندران خصوصا مردم و خیرین شهرستان آمل براساس منویات مقام معظم رهبری از زمان نیاز به وسایل اولیه جهت مناطق زلزله‌زده پای کار بودند.

وی در ادامه افزود: در ساعات اولیه کلیه لوازمات مورد نیاز توسط هلال احمر مازندران از قبیل چادر و پتو اعزام شد و امروز مردم و خیرین آمل به عنوان پیشقراول ۱۴ کامیون را به این مناطق درحال اعزام دارند.

اسلامی با اشاره به اینکه تا هر زمانی که به ما اعلام نیاز بکنند؛ کمک‌ها ادامه دارد، اظهار داشت: این کمک‌ها در ۳ فاز انجام خواهد شد، فاز اول ارسال کمک‌های مورد نیاز است که امروز شاهد آن هستیم. و در فاز دوم اعزام نیروهای امدادونجات است که خوشبختانه توسط هلال احمر و نیروهای مردمی به مناطق اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر زلزله بیشتر خانه‌ها آسیب‌های جدی دیدند گفت: در فاز سوم اگر کمک‌هایی برای بازسازی خواسته شود حتما حضور فعال خواهیم داشت.
استاندار مازندران با بیان اینکه امروز شاهد اعزام ۱۰ کامیون لوازمات اهدایی مردم آمل به مناطق زلزله‌زده هستیم، خاطرنشان کرد: آبمعدنی ۵۶۰۰ باکس، یک کامیون کنسروجات، یک کامیون کیک وکلوچه، ۲ کامیون ۱۷۵۰ تخته پتو، مابقی لباس و اقلام موردنیاز اعزام شد.

در ادامه تصاویر گویای این حرکت خودجوش مردمی می باشد .

 

دیدار استاندار مازندران ازکمک‌رسانی مردم آمل

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید