دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37310 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دوستداران کتاب درامامزاده عبدالله اهمیت چگونگی نامگذاری معابر وپرداختن به نصب المانهای فرهنگی جهت زیباسازی بصری شهرها برکسی پوشیده نیست و شهرامامزاده عبدالله با دربرداشتن پتانسیل امامزادگان، جنگل و منابع طبیعی با فرهنگ غنی شهروندانش بعنوان شهرنمونه فرهنگی و مذهبی از شهرهای سرآمد استان مازندران شناخته شده است. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست […]

دوستداران کتاب درامامزاده عبدالله

اهمیت چگونگی نامگذاری معابر وپرداختن به نصب المانهای فرهنگی جهت زیباسازی بصری شهرها برکسی پوشیده نیست و شهرامامزاده عبدالله با دربرداشتن پتانسیل امامزادگان، جنگل و منابع طبیعی با فرهنگ غنی شهروندانش بعنوان شهرنمونه فرهنگی و مذهبی از شهرهای سرآمد استان مازندران شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل در جلسه شورای فرهنگ عمومی امامزاده عبدالله از نامگذاری خیابانی در این شهر بنام خیابان کتاب خبرداد وگفت: کاری که درحوزه نامگذاری خیابان کتاب در شهرستان درحال انجام است یا تلاشی برای بازکردن پرونده جدید بعنوان شهروندان دوستداران کتاب برای هرشهری می تواند گامی بزرگ برای فرهنگ نسل آینده باشد.

دوستداران کتاب درامامزاده عبدالله
دوستداران کتاب درامامزاده عبدالله
seyyedeamol.ir

دوستداران کتاب درامامزاده عبدالله

وی در ادامه افزود: اگر تناسبی را از شهر امامزاده عبدالله به نسبت جمعیت شهرستانی داشته باشیم کارهای بزرگ فرهنگی در این شهر به اجراء درآمد که یکی از آنها نامگذاری خیابانی بنام کتاب جنب کتابخانه مرکزی این شهر است.

کسب ور به وجود المانهای مفهومی که نماد فرهنگ زیست بوم منطقه هست اشاره و عنوان کرد: تعداد مجسمه های نمادین فرهنگ غنی مازندران که در این شهر نسب شد به نسبت جمعیت مرکز استان ما هم بیشتر است که این نشاندهنده آینده نگری فرهنگی و فرهنگ دوستی مسئولین شهری بخصوص امام جمعه شهر امام زاده عبدالله هست که نوید اتفاقات خوبی است که این شهرشکل می گیرد.

برپایی همایش سالانه فرهنگی در شهر امامزاده عبدالله

وی باتاکیدبر برندسازی درحوزه فرهنگی شهرهاخاطرنشان شد: باتوجه به زیرساختهای جنگل و شهرک های صنعتی که درامامزاده عبدالله وجود دارد؛ مابه اعضاء شورای شهرپیشنهاد داده ایم که این آمادگی راداریم تا باکمک مسئولین امامزاده عبدالله یک همایش سالانه مجسمه سازی استانی را دراین شهر برگزارنماییم.

آمل در پی اجرای طرح های فرهنگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل اعلام کرد: سال گذشته از ۳۵۰ شهردر کشور آمل جزء یازده شهر دوستدار کتاب شد که حائز رتبه سوم بود اما با توجه به زیرساختهای موجود در شهرسمنان در نتیجه این رتبه از آن سمنانی ها شد که امیدواریم با دقت نظر مسئولین شهرستان به اهمیت اشاعه فرهنگ بومی و اصیل ایرانی در جنگ نرم فرهنگی کارهای بهتر و مهمتری را در شهرستان شاهدباشیم.

لازم به ذکر است در پایان جلسه همه حاضران جهت افتتاح خیابان به محل نامگذاری رفتند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید