یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16139 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به علت ریزش باران سنگین و متوالی ۳۰ واحد مسکونی در روستای هولار ساری دچار آبگرفتگی شد و دو دهنه پل در روستای گرد رودبار و شاه رضا بندپی شرقی بابل تخریب شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل ، عطاءالله داداشپور معاون مدیریت بحران استان مازندران گفت: به علت بارش شدید باران برخی از […]

به علت ریزش باران سنگین و متوالی ۳۰ واحد مسکونی در روستای هولار ساری دچار آبگرفتگی شد و دو دهنه پل در روستای گرد رودبار و شاه رضا بندپی شرقی بابل تخریب شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، عطاءالله داداشپور معاون مدیریت بحران استان مازندران گفت: به علت بارش شدید باران برخی از مناطق روستایی و شهری شهرستان‌های نوشهر، آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، نکا و بهشهر و برخی از نقاط سیل‌گیر از جمله روستاهای شهیدآباد، درزی‌کلا، حاجی‌کلا‌ بند‌پی‌غربی بابل دچار آبگرفتگی شد و به چند واحد مسکونی و تجاری خسارت وارد شده است.
وی بیشترین سرعت طوفان اخیر را ۶۹ کیلومتر در نوشهر و بیشترین بارندگی را در ایستگاه باران‌سنجی آمل به میزان ۹۴ میلی‌متر تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد.
وی گفت: خوشبختانه این طوفان به کسی آسیب نرساند اما میزان خسارات وارده به زیرساخت‌ها، کشاورزی، دامپروری و باغات در دست بررسی است.
در ادامه جعفری سخنگوی جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: امدادگران هلال‌احمر مازندران به بیش از ۳۵۸ نفر در ۶۵ خانوار و یک مدرسه در نقاط مختلف استان امدادرسانی کردند.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: در این عملیات ۵۸ باب منزل مسکونی از آب تخلیه و ۲ دستگاه خودرو از سیل رهاسازی شد.
جعفری افزود: در این عملیات‌ها ۱۴۵ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۲۷ تیم عملیاتی با به کارگیری ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات، ۲۱ دستگاه خودروی کمکدار و پشتیبانی مشارکت داشتند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید