یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17954 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تیم والیبال کاله مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز در خارج از خانه به دیدار خاتم اردکان می‌رود و ساری۲۱ دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر به دیدار شهرداری ورامین می‌رود. به گزارش واحد خبری سیده آمل از شهرستان آمل، هفته هفدهم لیگ برتر و ششمین دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید […]

تیم والیبال کاله مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز در خارج از خانه به دیدار خاتم اردکان می‌رود و ساری۲۱ دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر به دیدار شهرداری ورامین می‌رود.

به گزارش واحد خبری سیده آمل از شهرستان آمل، هفته هفدهم لیگ برتر و ششمین دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید مدافع حرم محسن حججی عصر امروز با ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

شهرهای تهران، گنبد، اردکان، تبریز و ورامین این هفته میزبان حریفان خود هستند.

تیم والیبال کاله مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال خارج خانه به دیدار خاتم اردکان می‌رود و ساری ۲۱ دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر به دیدار شهرداری ورامین می‌رود.

شاگردان بهروز عطایی در سالن آیت‌الله خاتمی شهرستان اردکان به دیدار حریف در خارج خانه می‌روند که امر قضاوت بر عهده مسعود ذوقی و علی اصغر ثابتی‌پور بوده و خلیل یگانه مجد ناظر فدراسیون است.

هم‌اکنون کاله مازندران با هشت برد و ۲۶ امتیاز پس از یک بازی کمتر در رده پنجم جدول جای دارد و خاتم اردکان هم با هشت برد و ۲۲ امتیاز در رده هفتم جای گرفته است.

در سالن شهید گل عباسی شهرستان ورامین هم شهرداری این شهر به دیدار تیم بحران‌زده ساری ۲۱ می‌رود.

شاگردان بهزاد محمودی در این دیدار با قضاوت حمید راهجردیان و میثم پارسه به میدان می‌روند و شهباز صدری ناظر سازمان لیگ و محمدحسن خوشدل ناظر کمیته داوران است.

نماینده ساری با چهار برد و ۱۲ امتیاز پس از یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول لیگ برتر در قعرنشینی به سر می‌برد و شهرداری ورامین با هشت برد و ۲۶ امتیاز رده ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید