یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 22104 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 بحث چگونگی برگزاری گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بحث بسیار مهمی است و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم یک بحث جدی می باشد که باید تمام عملکرد چهل ساله دولت به سمع و نظر مردم قرار بگیرد . به گزارش واحد خبری سیده آمل: اقوامی دبیر جلسه برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر […]

 بحث چگونگی برگزاری گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بحث بسیار مهمی است و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم یک بحث جدی می باشد که باید تمام عملکرد چهل ساله دولت به سمع و نظر مردم قرار بگیرد .

به گزارش واحد خبری سیده آمل: اقوامی دبیر جلسه برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر در چهلمین سال انقلاب،  اظهار داشت : با مساعدت فرماندار ویژه شهرستان آمل و امام جمعه محترم نسبت به تشکیل کارگروههایی بنا بر وظایف ادارات تشکیل دادیم که نیاز به همکاری کلیه دستگاههای اجرایی و عضو ستاد می باشد .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان آمل با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ـ و شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای ۶ بهمن سال ۶۰ آمل و مدافعان حرم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگرار و خسته نباشید و خدا قوت به همه مسئولان و دلسوزان به نظام ، تشکر و قدردانی از حضور اعضای محترم حاضر در جلسه و تشکر از شهردار محترم آمل جهت برگزاری جلسه در شهرداری اظهار داشت : باتوجه به تهدیدات اخیر دشمن در رابطه با ناکارآمدی نظام و تضعیف روحیه مردم ، بنابر برنامه ریزیهایی که در این زمینه انجام گردید همه ما وظیفه داریم ابهت پوشالی دشمن را از بین ببریم و با تصویر کشیدن یاوه گویی های آنان با استفاده از ظرفیت روحانیون ـ مداحان ـ معلمین ـ اساتید دانشگاهها و معتمدین و همچنین هنرمندان ـ طنزپردازان و سیاسیون و کسانیکه اهل تحلیل هستند سیاست آمریکا را تجزیه و تحلیل و در مواقع ضروری به تمسخر گرفت و آنها را تضعیف نمود .

فرماندارآمل در ادامه افزود : با استفاده از پایگاه مقاومت بسیج ـ شورای پایگاه مساجد و شوراها و دهیاران حلقه ارتباط مردم با مسئولین و نظام را وصل نمود و همه را متحد کرد . دوستان می توانند پیشنهادات و راهکارهای خوب را ارائه وازظرفیت ها استفاده های لازم را بعمل آورد و هریک از ادارات و نهادها باید در چارچوب نظام وظایف خود را به نحو احسن انجام داد واز سخنرانانی استفاده نمود که آگاهی لازم را در زمینه عملکرد چهل ساله انقلاب داشته باشند و همچنین می توان از کمیسیون امور بانوان و فرهنگیان و دانش آموزان استفاده لازم را برد وبا توجه به همایش های عاشورائیان و بسیجیان موجب دلگرمی نظام شد و دوستان و اعضای ستاد می توانند با ارائه پیشنهادات و راهکارها تصمیمات خوبی در زمینه پویایی نظام و انقلاب گرفت .

سپس مرتضوی امام جمعه شهر آمل ضمن تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل و دیگر اعضای حاضر در جلسه و همچنین از برگزار کننده جلسه شهردار آمل گفت : باتوجه به بیان مطالب از سوی دیگر دوستان تمام جلساتی که در این زمینه گرفته می شود باید بر مبنای ۴۰ ساله پیروزی انقلاب اسلامی لحاظ شود و باید با برنامه ریزی دقیق وا ستفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان کارهای خوبی صورت بگیرد .

وی در ادامه افزود : آمل در همه مواقع زبانزد خاص و عام بوده و باتوجه به دستاوردهای نظام می توانیم در مراسمات ۶ بهمن و دیگر برنامه هایی که داریم عملکرد نظام را به سمع و نظر مردم برسانیم . و باتوجه به پیشنهاد دوستان در طول ۴۰ روز از ۹ دی برنامه ها را استارت بزنیم و حداقل ازلحاظ فرهنگی سخنرانان جلسات از طریق ستاد برگزاری چهلمین سال انقلاب برنامه های لازم را تزریق نمائیم و باتوجه به اقدامی که از سوی سپاه در برگزاری تجمع بسیجیان در محضر مقام معظم رهبری در ورزشگاه ۱۰۰ هزارنفری آزادی برگزار نمود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و با رهبری مدبرانه و مقتدرانه که همه مامدیون ایشان هستیم می تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان باشد .

امام جمعه آمل گفت : در بخشهای شهرستان با برنامه ریزی خاص نیز می توان کارهای فرهنگی انجام داد و همچنین با برگزاری تجمع ۲۰۰۰ نفری دانش آموزان در همایش ششم بهمن و مراسمات دیگر نیز می توان عملکرد نظام را برای جوانان بازگو نمود .

مرتضوی امام جمعه آمل در پایان اظهار داشت : مطالبات و نقیصه ها در قالب وحدت و همدلی بیان شود و از ظرفیت روحانیون ـ مداحان ـ هیأت امناء مساجد ـ کانونهای فرهنگی ـ پایگاههای مقاومت و … می توان شناسنامه ای از ایران را به سمع و نظر مردم برسانیم .

در ادامه دیگر مسئولین حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را به جلسه ارائه داده و همدلی و همراهی دیگر ادارات را خواستار شدند .

در شهرداری آمل برگزار شد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید