یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16885 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، در کنار شور و اشتیاق راهپیمایان مراسم اربعین حرم تا حرم شهرستان آمل ، هیئت انصارالمهدی (عج) حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شمال به همت امیرحسین عنایتی فر، فرمانده این حوزه با برپایی ایستگاه صلواتی  از شرکت کنندگان در این مراسم  پذیرایی نمودند . یکی دیگر از برنامه های […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، در کنار شور و اشتیاق راهپیمایان مراسم اربعین حرم تا حرم شهرستان آمل ، هیئت انصارالمهدی (عج) حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شمال به همت امیرحسین عنایتی فر، فرمانده این حوزه با برپایی ایستگاه صلواتی  از شرکت کنندگان در این مراسم  پذیرایی نمودند .

یکی دیگر از برنامه های این مراسم ،((برنامه رادیو اربعین)) بود که با اجرای خوب فرمانده پایگاه مقاومت نینوا  آقای علی نیکزاد در کنار موکب پذیرایی از عاشقان حسینی حال و هوای خاصی به مراسم بخشید .

نیکزاد در  مصاحبه هایش دلیل حضور شرکت کنندگان در راهپیمایی  امروز حرم تا حرم را جویا شد و اینکه مراسم را به چه نحوی دیدند  ؟

شرکت کنندگان در پاسخ ؛ازعشق و شور حسینی وصف ناپذیر خود گفتند و اینکه این سعادت را نداشتند تا در راهپیمایی  کربلای معلی حضور یابند و  حضور  در مراسم حرم تا حرم التیامی برای دل شیفتگان ولایتش می باشد که  از آن جمعیت کربلایی غائبند .

کمی جلوتر ؛نزدیک شهر امامزاده عبدالله موکب پذیرایی دیگری از طرف تیپ مالک اشتر را مشاهده نمودیم که مسئولین شهری و بخشداری امامزاده عبدالله جهت خیر مقدم گویی به زائران پیاده حرم امامزاده ابراهیم (ع) تا حرم امامزاده عبدالله (ع) حضور داشتند

در نهایت همه از مجریان و مسئولین برپایی این برنامه نهایت سپاس و تشکر را داشتند

در حاشیه پیاده روی عظیم حرم تا حرم

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید