یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 20298 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۵۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نیکوکاران آملی در جشن گلریزان برای کمک به مددجویان زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک کردند. به گزارش واحد خبری سیده آمل آیین گلریزان روز گذشته با حضور شماری از مددجویان زیر پوشش بهزیستی آمل برگزار شد در این مراسم خیران حدود ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی […]

نیکوکاران آملی در جشن گلریزان برای کمک به مددجویان زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل آیین گلریزان روز گذشته با حضور شماری از مددجویان زیر پوشش بهزیستی آمل برگزار شد در این مراسم خیران حدود ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد ریال کمک غیرنقدی پرداخت کردند .
رییس اداره بهزیستی آمل در این مراسم گفت که میزان کمک و تعهد کمک نیکوکاران آملی در مقایسه با گلریزان گذشته حدود ۲ برابر شده و این نگاه خیرخواهانه نیکوکاران آملی واقعا ستودنی است.
کبرا اسفندیاریان با بیان این که بیش از هفت هزار معلول و ۴۰۰ زن سرپرست خانوار در آمل از خدمات مستمری اداره بهزیستی این شهرستان به صورت ماهانه بهره مند می شوند ، افزود : اداره بهزیستی همواره نیازمند حمایت های نیکوکاران است تا بتواند بخشی از مشکلات معلولان زیر پوشش را برطرف کند.
وی از توجه نیکوکاران و شهروندان در کمک رسانی به اقشار کم درآمد جامعه و نیز معلولان این شهرستان قدردانی کرد و ادامه داد : این مهم فقط از طریق جلب مشارکت اجتماعی و خدمات داوطلبانه مردمی امکان پذیر است که توانستند با انجام امورات خیرخواهانه نام شهرستان آمل را مطرح کنند.
رییس اداره بهزیستی آمل گفت : با توجه به تعدد اقشار نیازمند و آسیب دیده اجتماعی در سطح شهرستان آمل و همچنین افراد معلول ، رسیدگی به آنها نیازمند به اعتبارات مالی قابل توجهی است که تامین آن تنها از طریق بودجه های دولتی امکان پذیر نیست.
اسفندیاریان افزود : حرکات ارزنده نیکوکاران خیراندیش آملی در یاری رساندن به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیار چشمگیر بوده و از همان روزهای اولیه پس از زلزله چندین محموله کمک های غیرنقدی از این شهرستان به مناطق خسارت دیده ارسال و در آستانه بهار نیز با مشارکت این خیران سبدهای غذایی میان مددجویان زیرپوشش توزیع شد.
درشهرستان حدود ۴۰۶ هزار نفری آمل ، بیش از هفت هزار معلول زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید