یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19029 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برپایی جشنواره غذا در ساختمان قائم خیابان امام خمینی آمل به همت دبیرستان غیر دولتی دخترانه فرهنگ به گزارش واحد خبری سیده آمل ، دبیرستان غیر دولتی دخترانه فرهنگ با ۲۰ سال سابقه درخشان آموزشی و پرورشی در پایه های تحصیلی هفتم ؛هشتم ؛ نهم . بازارچه کارآفرینی ویژه جشنواره نوجوانان خوارزمی را با برنامه […]

برپایی جشنواره غذا در ساختمان قائم خیابان امام خمینی آمل به همت دبیرستان غیر دولتی دخترانه فرهنگ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، دبیرستان غیر دولتی دخترانه فرهنگ با ۲۰ سال سابقه درخشان آموزشی و پرورشی در پایه های تحصیلی هفتم ؛هشتم ؛ نهم . بازارچه کارآفرینی ویژه جشنواره نوجوانان خوارزمی را با برنامه های متنوع و پخت غذاهای سنتی ؛ انواع دسر ؛ شیرینی و کیک و غذاهای آماده ، همچنین صنایع دستی در ساختمان قائم خیابان امام خمینی آمل برپا کرد .

مدیر محترم این واحد آموزشی خانم سکینه قدرت هدف از برپایی این جشنواره را اینچنین بیان کرد : این جشنواره با هدف مساعدت و یاری به عزیزان شهروندمان که تمکن مالی برای درمان بیماری های صعب العلاج خودو یا اعضاء خانواده شان را ندارند برگزار می شود .

وی در ادامه گفت : این حرکت را می توان از دو جنبه مورد توجه قرار داد .  یک اینکه از لحاظ فرهنگی و آموزشی به دانش آموزان و خانواده های جامعه ؛ بصورت عملی راه و روش درست کمک به همنوعان را نشان دهیم  دوم اینکه این کار سبب یاری رساندن به عزیزان شهروندی که از لحاظ مالی توانایی درمان بیماری خود و اعضاء خانواده خود را ندارند می شود و در مجموع هر دو هدف باعث فرهنگ سازی صحیح در سطح کلان جامعه شده و افراد جامعه را به وحدت و وفاق ملی و حس نوع دوستی  سوق می دهد که هم رضایت انسانها را در پی دارد و با خوشنودی آنها  مرضی رضای خدا را هم انجام می شود .

ما نیز در خاتمه برای این مدیر فعال فرهنگی شهر آمل آرزوی سلامت و توفیق روز افزون را داریم .

دبیرستان غیر دولتی دخترانه فرهنگ برگزار کرد

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید