یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18198 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل، سیدجعفر رسولی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به هر چه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های حماسه ششم بهمن آمل، اظهار داشت: گرامی‌داشت شهدای ششم بهمن ظهر جمعه در حسینیه لاله‌های زهرایی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود  مدیران و همکاران در این مراسمات حضور پررنگ داشته باشند. وی […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل، سیدجعفر رسولی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به هر چه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های حماسه ششم بهمن آمل، اظهار داشت: گرامی‌داشت شهدای ششم بهمن ظهر جمعه در حسینیه لاله‌های زهرایی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود  مدیران و همکاران در این مراسمات حضور پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر به نحو احسن انجام شود، افزود: دشمن برای مخالفت مردم با نظام کارهای زیادی در دست اجرا دارد که اگر ما دست روی دست بگذاریم و صحنه را خالی بگذاریم مردم دلسرد می‌شود.

رسولی تصریح کرد: ما باید همیشه مردم را امیدوار به نظام کنیم و این امیدواری فقط با اراده و کارهایی که انجام می‌دهد صورت می‌گیرد یعنی اینکه اینهمه اقداماتی که در سطح کشور در دست اجراست امید در دل مردم ایجاد کردن است.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه دشمن دوست دارد خلاء ایجاد کند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، عنوان کرد: ما موظفیم عملکرد ۴ دهه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم نشان دهیم و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی عملکرد چندین ساله ادارات و نهادها را به صورت بروشور، بنر، کلیپ و اقداماتی که در دستور کار شماست را به مردم نشان بدهید و به سمع و نظر مردم برسانید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به فرارسیدن پایان سال واحدهای صنعتی باید حقوق، عیدی و پاداش کارگران را به موقع تسویه کنند، افزود: ادارات خدمات رسان و بانک ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

رسولی با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار را ادارات صنعت و معدن و تجارت، اصناف، تعزیزات پای کار باشند تا خدای ناکرده کمبود کالا نداشته باشیم، گفت: همچنین نظارت بر آرد و نان یکی از مهمترین کارها است.

وی با اشاره به کمبود آب کشاورزی یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و کاهش نزولات آسمانی احتمال دارد که کشاورزان دچار مشکل شوند که باید خوب مدیریت شود و کمیسیون آب زراعی در فرمانداری تشکیل و مدیریت جهاد کشاورزی کشاورزان را هدایت کند تا کار آماده سازی زمین های کشاورزی را یک ماه به جلو بیندازند و در پیک مصرف آب دچار مشکل نشوند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه قبل از آعاز تعطیلات نوروزی اعضای ستاد تسهیلات سفر اعم از شهرداران، راه و شهرسازی و بخشداران باید پاکسازی حاشیه شهر و روستاها را انجام دهند، افزود: این دستگاه‌ها نسبت به موضوع زباله که یکی از مشکلات شهرستان است با درایت نماینده مجلس، شورای شهر و شهردار و دادستان شاهد این هستیم که زمین پاساکش هرچه زودتر تحویل داده تا مشکل زباله رفع شود.

وی ادامه داد: بحث احداث کشتارگاه که یکی از دغدغه‌های شهرستان است با کمک ادارات دامپزشکی، محیط زیست و شبکه بهداشت مجوز به شهرداری داده شود تا با تهیه زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار که توسط شهرداری در نظر گرفته شد بحث احداث کشتارگاه از سوی شهرداری به سرانجام برسد و این مشکل نیز حل شود.

رسولی با اشاره به تسهیلات صندوق تسویه ملی و سامانه کارا عنوان کرد: با تشکیل این سامانه سهم استان مازندران ۱۶۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که برای شهرستان نیز مبالغ بالای خواهد بود.

رئیس شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه در زمینه توسعه اشتغال روستایی این همراهی و همگامی وجود دارد و قرار است که ابلاغ بشود تا توسط سامانه متقاضیان کار و تسهیلات بروند ثبت‌نام کنند، گفت: بعد از ثبت‌نام در کارگروه که در فرمانداری تشکیل می‌شود ظرف یک هفته خروجی به بانک ها اعلام و بانک ها ظرف مدت یک ماه به کسانی که شرایط داشته باشند تا وام تعلق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه شهرستانی تا ۲۵۰ میلیون تومان اختیار وجود دارد و در استان ۲.۵ میلیارد و بالاتر از این مبلغ را از سوی کشور تصمیم گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سامانه دادورز قرار است در ادارات تشکیل شود؛ در فرمانداری و استانداری شروع به کار انجام شد و اگر زمانی که ارباب رجوع در این سامانه شکایت بکند در یک لحظه از زمان هم فرمانداری، استاندار و مدیران کل ادارات در استان می‌توانند این شکایت را ببینند که جا دارد مدیران دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

رسولی درباره خرید برنج و مرکبات گفت: این امر در دستور کار قرار گرفت و ادارات جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در این زمینه نظارت لازم را داشته باشند و بخشداران نیز پای کار باشند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید