دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37401 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خدمت مردم کمترازشهادت نیست با حضور فرماندارویژه شهرستان آمل و معاونین، نماینده منتخب شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه امامزاده عبدالله، مدیران دستگاههای اجرایی سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به همت حوزه بسیج ادارات و کارکنان سپاه ناحیه آمل به میزبانی شهرداری آمل برگزارشد. میرشکاربااعلام اینکه، مدیران ادارات باهمه نهادها ودستگاههای اجرایی […]

خدمت مردم کمترازشهادت نیست

با حضور فرماندارویژه شهرستان آمل و معاونین، نماینده منتخب شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه امامزاده عبدالله، مدیران دستگاههای اجرایی سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به همت حوزه بسیج ادارات و کارکنان سپاه ناحیه آمل به میزبانی شهرداری آمل برگزارشد.

میرشکاربااعلام اینکه، مدیران ادارات باهمه نهادها ودستگاههای اجرایی وفاق ایجاد کنند ولی ملیجک همدیگرنشوند، تاکیدکرد: نباید کارمردم روی زمین بماند بلکه دراین وفاق جهت خدمتگزاری به مردم ازهمدیگر کاربخواهند تا خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند و مردم با رضایتمندی درکنار آنها و درصحنه بمانند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: پس از خوش آمدگویی سرهنگ اسماعیلی راد، فرمانده بسیج ادارات و کارکنان سپاه ناحیه آمل، سردارعلیجان میرشکار،فرمانده نیروی زمینی ۸سال دفاع مقدس سخنران این مراسم باتسلیت ایام سوگواری پیش رو یادوخاطره شهیدان باهنر و رجایی و شهدای خدمت آیت الله رئیسی و هیات همراه را گرامی داشت وافزود:درطول تاریخ بعدازحادثه کربلا؛ یک جمله را در زبان داریم که ای کاش مادر آن زمان با امام حسین بودیم و به آن فوض عظیم که شهدای کربلا رسیدند، می رسیدیم.

خدمت مردم کمترازشهادت نیست

وی ادامه داد: این حسرت را بما تعلیم دادند که بعنوان نقشه راه همواره دراین مسیر حرکت کنیم نه اینکه فقط حسرت بخوریم.

میرشکار همچنین بیان کرد: آن روز یاران امام حسین میدان دار عرصه ای شدند که باید از امام زمان خود تبعیت و حمایت کردند، برای همین یکی ازشعارهای ماهم این است که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و اگرهمه روز عاشوراست و همه جا کربلا، پس حسرت آن روز را نباید بخوریم چرا که خودمان راآماده کنیم برای کربلای جدید و مهیا باشیم برای یاری امام زمان.

به گفته این فرمانده۸ سال دفاع مقدس؛ همیشه عرصه عرصه جنگ سخت نیست، امروز همان دشمنان، عرصه های دیگری را برای من و شما رقم زدند.

عرصه جدید دشمن نا انیدی مردم است

وی به جنگ نرم و جنگ شناختی عصرحاضراشاره کرد وگفت: آیا دراین عرصه ها هم من از امام زمانم می توانم حمایت و تبعیت کنم تا به همان فوض عظیم برسم؟ برای رسیدن به آن فوض ععظیم تلاش می خواهد که اول از همه شناخت عرصه است که یکی از آن عرصه هایی که دشمن برای ما تدارک دیده ناامید کردن و خسته نمودن مردم هست.

علیجان میرشکاربا طرح این سوال که مردم کجا نا امیدو خسته می شوند؟ ابرازداشت: مردم وقتی به ادارات ما رجوع می کنند و جواب منفی می شنوند یا در ادارات کسی پیگیر کارشان نمی شود و همچنان مشکلات درشهرما مشهودهست.

پیگیری جدی مشکل کشتارگاه در دستور کار مسئولین شهرستان قرار بگیرد

وی با اشاره به بیکارشدن وآسیب های جدی به قشردامدار و قصابان شهرستان آمل،سوء مدیریت و عدم کارشناسی کارشناسان مسئولین استانی، تصریح کرد: یکی از شعارهای این دوره از ریاست جمهورجدید الحمدلله کار کارشناسی است که خود کارکارشناسان مسئول نیاز به کارشناسی دارد که از چه کسی و چه خطی کارشناسی می گیرند و به نفع چه کسی کارشناسی می کنند که می گویند کشتارگاه بهداشتی آمل بسته شود و ۸۰۰ جوان و نان آور خانواده بیکار و دامدار آملی آواره شود تا کشتارگاه بابل رونق بگیرد و به نفع افرادغیربومی تمام شود. آیا این کارشناسی است؟

سردارمیرشکارتاکیدکرد: کار کارشناس کاری است که معضل را از بیخ و بن حل کند و رفع مشکل نه اینکه برای عده ای پول ساز و برای عده دیگرمشکل ساز شود در حالیکه معاون ریاست جمهور پس از بازدید دستور داد این کشتارگاه بهداشتی است فعلا تا راه اندازی کشتارگاه جدید فعالیت داشته باشد تا قصاب آملی در بابل آواره نشود.

خواسته شهداء در وصیت نامه هایشان

وی با سفارش به مطالعه وصیت نامه شهداء، خاطرنشان شد: اگر شما وصیت نامه شهدای عزیز را بررسی کنید ازهیچکدام از ما مسئله شخصی نخواستند غیر از طی کردن مسیر درست که درکنار مردم بودن هست.

میرشکاراذعان داشت: اجرای شعارهای قشنگ را مدیران میانی و پایین دست باید انجام دهند.

جبران عقب ماندگی با تلاش و استقامت مسئولین

این فرمانده ۸سال دفاع مقدس از عقب افتادگی ۲۰ساله اینچنین می گوید: تعارف نکنیم علی رقم تلاش همه عزیزان یک عقب افتادگی ۲۰ ساله داریم که باید با درایت و استقامت جبران شود.

میرشکاربااعلام اینکه، مدیران ادارات باهمه نهادها ودستگاههای اجرایی وفاق ایجاد کنند ولی ملیجک همدیگرنشوند، تاکیدکرد: نباید کارمردم روی زمین بماند بلکه دراین وفاق جهت خدمتگزاری به مردم ازهمدیگر کاربخواهند تا خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند و مردم با رضایتمندی درکنار آنها و درصحنه بمانند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید