یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 24118 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرلشکر سلیمانی با اشاره به رشادت‌های سپاه برای حفظ عزت ملت ایران، این نیرو را امروز بیش از هر لحظه‌ای آماده خدمت‌رسانی دانست. به گزارش واحد خبری سیده آمل: سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان جان‌فشانی‌های رشیدمردان سپاه برای دفاع از عزت ملت ایران، این نیروی انقلابی را […]

سرلشکر سلیمانی با اشاره به رشادت‌های سپاه برای حفظ عزت ملت ایران، این نیرو را امروز بیش از هر لحظه‌ای آماده خدمت‌رسانی دانست.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان جان‌فشانی‌های رشیدمردان سپاه برای دفاع از عزت ملت ایران، این نیروی انقلابی را در هر لحظه آماده خدمات‌رسانی به مردم دانست.

طبق دستور سردار سلیمانی تمامی امکانات موکب‌های اربعین به مدت یک ماه و تا زمان فراهم شدن امکانات آسایش مردم در مناطق سیل زده در اختیار آسیب دیدگان این حادثه طبیعی قرار گرفته است.

در همین رابطه صفحه اینستاگرام  سرلشکر سلیمانی با انتشار فیلمی از صحبت‌های سخنان وی، نوشت:

صدها هزار نفر آماده هستیم [تا] برای این ملت جان بدهیم تا این ملت عزتمند باقی بماند.

بخشی از پیام سرلشکر قاسم سلیمانی در پی حادثه سیل ویرانگر: با توجه به پیش‌بینی‌ها در گسترش خطرات و آسیب‌ها برای مردم و افزایش دامنه نیازها در شرایط پیش رو، اینجانب و سایر فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با همکاری ستادهای عتبات عالیات و اربعین مراکز استان‌ها، بر خود وظیفه می‌دانیم سایر امکانات، ظرفیت‌ها و تجارب موجود از جمله در موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را با هماهنگی و همراهی مجموعه‌های مسئول فعال و در صحنه؛ ساماندهی و با گسیل و استقرار آن از هفته آینده و به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل و تا هنگام عادی شدن وضعیت، به کمک مردم شهرهای پلدختر، سوسنگرد، بستان و دیگر نقاط بشتابیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید