یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 23696 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار استان مازندران از امروز به میزبانی این شهرستان آغاز شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آمل در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: حدود ۱۸۰ ورزشکار و بدنساز از باشگاه‌های شهرهای […]

مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار استان مازندران از امروز به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آمل در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: حدود ۱۸۰ ورزشکار و بدنساز از باشگاه‌های شهرهای مختلف مازندران در این رویداد مهم شرکت دارند.

رحمانی با اشاره به حضور رئیس و مسؤولان هیأت پرورش اندام و بدنسازی مازندران برای مشاهده نزدیک نبرد ورزشکاران، افزود: این رقابت‌های برای انتخابی تیم مازندران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است که با حضور قهرمانان آسیا و جهان همراه است.

وی با بیان اینکه وزن‌کشی رقابت‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ روز گذشته انجام شد و مسابقات در سالن ورزشی منطقه چاکسر دنبال می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌ها با حضور داوران برتر پرورش اندام و بادی بیلدینگ در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آمل یادآور شد: پس از وقفه ۱۰ ساله این مسابقات برای نخستین بار به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

رحمانی گفت: مسابقات در بخش‌های پیشکسوتان، جوانان، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک برگزار می‌شود که از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید