شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14189 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ،عضو فعال تعاونی های آمل روز گذشته جلسه بررسی طرح های بهره مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی با مدیریت اداره کار و تعاون شهرستان آمل به میزبانی اتحادیه کامیونداران شهر آمل برگزار شد . پس از خیر مقدم گویی ، ولی الله چلابی ، ریاست محترم اداره کار و تعاون […]

به گزارش سیده آمل ،عضو فعال تعاونی های آمل روز گذشته جلسه بررسی طرح های بهره مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی با مدیریت اداره کار و تعاون شهرستان آمل به میزبانی اتحادیه کامیونداران شهر آمل برگزار شد .
پس از خیر مقدم گویی ، ولی الله چلابی ، ریاست محترم اداره کار و تعاون شهرستان به شرح و توضیح اهداف تسهیلات صندوق توسعه ملی با توجه به نامگذاری سال پرداخت .
وی افزود : این طرح با هدف توسعه یافتن و اشتغال زایی در مناطق کمتر توسعه یافته ارایه داده شده و داوطلبان دریافت تسهیلات باید شرایط خاصی از جمله اعتبار بانکی و زمیندارو باغدار یا دامدار بوده تا تسهیلات را در راستای امر تولیدبکار گیری نماید .
سپس صالحی ریاست پست بانک آمل روند کاری پذیرش این تسهیلات را چنین شرح کرد : وام قابل پرداخت با سود ۱۰ درصد در آمل شناور بوده یعنی هر چه تقاضای بیشتری برای در خواست این وام باشد سود بیشتری به اندوخته بانکی شهر تعلق خواهد گرفت و متقاضیان نیز با دو محدودیت توان دریافت تسهیلات را دارند ، اول اینکه فرد نباید حساب معوقه بانکی داشته باشد ویا چک برگشتی در حساب بانکی اش خورده باشد دوم حتما در امر تولیدات باغداری و یا زراعی ویا دامداری بکار گیری شود .
پس از توضیحات مسئولین عاملان شرکت های تعاونی مشکلات خود را در این زمینه عنوان نمودند که در این رابطه آقای طریقی مدیر عامل شرکت ایرا اذعان داشت با توجه به دارا بودن گله دام گوشتی و مشکلات عدیده این کار و بازدهی کم با توجه به بالا بودن هزینه ها ست گرفتن وام با سود ۱۰ در صد بالا بوده وباز پرداخت آن برای عزیزان مقدور نمی باشد . و یک یک تعاونی ها نیز مشکلات خود را از این دست بیان نمودند . 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید