پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • خانه
  • بین الملل
  • ایران
  • مازندران
  • سیاسی
    • سیاست خارجی
    • سیاست داخلی
    • گزارش تحلیلی
  • اقتصادی
    • ارتباطات و فن آوری اطلاعات
    • اشتغال
    • بازرگانی
    • تولید
    • عمران
  • اجتماعی
    • آموزش و پرورش
    • انتظامی
    • حوادث
    • محیط زیست
  • فرهنگی
    • ادبیات/کتاب
    • دینی مذهبی
    • رسانه
    • گردشگری/میراث
  • هنری
  • ورزشی
    • ورزش بانوان
  • علمی
    • پژوهش
    • علم فن آوری ایران
    • علم وفن آوری جهان
  • سلامت
  • اخبار بورس
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴
  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما
تکمیل چهاربانده شدن مسیر هراز و راه‌های جایگزین

تکمیل چهاربانده شدن مسیر هراز و راه‌های جایگزین

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل چهاربانده شدن مسیر هراز و راه‌های جایگزین ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گزارش  واحد خبری سیده آمل ،خیرالله خادمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محور...

گلناز پیغمبرزاده
کد خبر :16142 ۲۶ مهر ۱۳۹۶
چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل چهاربانده شدن مسیر هراز و راه‌های جایگزین ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش  واحد خبری سیده آمل ،خیرالله خادمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محور هراز به عنوان زیباترین محور منتهی به شمال و کوتاهترین محور یاد کرد و گفت: این محور در راستای ساماندهی محورهای شمال کشور یکی از باهمیت ترین مسیرها در جذب ترافیک است.

وی افزود: طول محدوده باند دوم ۱۰۱ کیلومتر از لاسم تا آمل است که اگر چهارخطه شود ظرفیت ترافیکی محور دو برابر افزایش می یابد و تاکنون ۵۵ کیلومتر به صورت منقطع چهارخطه شد و دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد است.

خادمی ادامه داد: پروژه محور هراز یکی از بزرگترین پروزه راهسازی کشور است و ۱۸ کیلومتر تونل باید در آن احداث شود که تاکنون ۱۲ کیلومتر احداث شد و سه کیلومتر پل خاص در آن طراحی شد و به صورت نماد خواهد بود و ۳۳ کیلومتر دیوارهای بلند دارد که ارتفاع برخی به ۱۷ متر می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مجموع از ۱۱۰ کیلومتر محور هراز، ۵۳ کیلومتر پل، تونل یا دیوار است و نوع عملیات با توجه به عبور از سازند البرز پیچیدگی خاص مهندسی دارد و زمانبر است.

خادمی تصریح کرد: عملیات اجرایی در سراسر ۱۰۱ کیلومتر در حال انجام است و ۱۳ کیلومتر از محور امسال بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: برای احداث و اتمام عملیات چهاربانده شدن محور هراز در بخش وزارت راه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ۱۱ کیلومتر جایگزین منتهی به سد هراز توسط وزارت نیرو در حال انجام است و برای آن نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به بازدید از سد هراز و راههای جایگزین و چهارخطه کردن بازدید انجام شد و امیدواریم مسیرهای اولویت دار زودتر انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی تا ۲.۵ سال آینده عملیات چهاربانده شدن و تکمیل راه های جایگزین محور هراز به پایان می رسد و هرچه تامین اعتبار طولانی شود پروژه طولانی تر می شود

اخبار دیگر

ده‌ها واحد تجاری و مسکونی در مازندران دچار آبگرفتگی شد
قبلی

ده‌ها واحد تجاری و مسکونی در مازندران دچار آبگرفتگی شد

محصولات کشاورزان مازندران دربازارهای جهانی
بعدی

محصولات کشاورزان مازندران دربازارهای جهانی

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • عنوان رازهای نگفته چاکسرآمل
  • خوداشتغالی عامل رشد اقتصادی
  • حفظ امنیت اولویت دهیارکلاکسر
  • روستای انجبل درمسیر توسعه
  • ساختمان مدرن باثانی پلاست
  • حمایت ازتولیدبرق تا لیزینگ
  • شهرکهای صنعتی درهفته دولت
  • نزول ارزش پولی ایران
  • فرهنگ عاشورایی درقاب تصویر
  • کارنوال جشنواره ها درمازندران
  • پیگیردغدغه اشکواره حسینی هستیم
  • افزایش سطح اشغال مرغداریها
  • بودجه بسته رسانه کجاست؟
  • آخرین اعلام وضعیت اشکواره حسینی
  • بنام قشرخبرنگار بکام دیگران

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما

جهت ارتباط با مدیر سایت و یا سفارش تبلیغات در سایت و ارسال اخبار با شماره 09112210914 و یا 09364131095 تماس بگیرید.

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل محفوظ است