پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14075 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

توصیه هایی در  مورد کابینه دوازدهم به گزارش سیده آمل : الهام امین‌زاده، دستیار رییس جمهور طی گفتگویی : در زمینه حقوق شهروندی با بیان اینکه روز   تحلیف روز آغاز یک دولت کار آمد خواهد بود گفت: ما امیدواریم روز تحلیف که روز استقرار دولت دوازدهم و ورق خوردن برگ موفقیت دیگری بر تاریخ ملت […]

توصیه هایی در  مورد کابینه دوازدهم

به گزارش سیده آمل : الهام امین‌زاده، دستیار رییس جمهور طی گفتگویی : در زمینه حقوق شهروندی با بیان اینکه روز   تحلیف روز آغاز یک دولت کار آمد خواهد بود گفت: ما امیدواریم روز تحلیف که روز استقرار دولت دوازدهم و ورق خوردن برگ موفقیت دیگری بر تاریخ ملت ایران است با آغاز یک دولت کارآمد، توانمند و دلسوز همزمان شود.

فریده اولاد قباد، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمامی جناح ها باید دست رئیس جمهور را در معرفی کابینه باز بگذارند ، گفت: قطعا رئیس‌جمهور باید در معرفی وزرای کابینه‌اش شاخص‌های تعهد، تخصص و پاکدستی ‌(شایسته سالاری) را مورد توجه قرار دهد. وی تاکید کرد: به نظر می رسد در این مورد اگر سهم خواهی وجود داشته باشد آقای روحانی نمی‌تواند آنطور که باید و شاید کابینه اش را انتخاب و معرفی کند، بنابراین باید دست وی برای انتخاب وزرا باز گذاشته شود.

مجید فرهانی، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزایش چشم گیر حضور جوانان و زنان در کابینه دولت دوازدهم را مورد تاکید قرار داد. وی با بیان اینکه رئیس جمهور توجه دارد که باید در ادامه راه به آرای ۲۴ میلیونی خود تکیه بزند افزود: در شرایطی که مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند، وعده های پوپولیستی اقتصادی و افزایش یارانه را با توجه به تجربه  دولت های نهم و دهم نادیده گرفتند و به نامزدی رای دادند که شعارهای تحول گرایانه داد.

علی ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس گفت: دایره انتخاب وزرای کابینه دوازدهم باید از حلقه محدود فعلی بازتر شود، علاوه بر آن دست رئیس‌جمهور باید برای انتخاب وزرای توانمند، با تجربه و کارکشته از همه جریان‌های سیاسی باز باشد تا انتظارات و توقعات جامعه از رئیس‌جمهور بر زمین نماند. وی تاکید کرد:  تشکل های سیاسی  رئیس جمهور را در انتخاب کابینه تحت فشار نگذارند .

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید