سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37274 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

توصیه فرمانداربه مسئولین آمل حاجی پور: مدیرانی که با سهل انگاری خود مسبب ازبین رفتن سهمیه شهرستان می شوند استعفاء دهند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نماینده منتخب مردم آمل در جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه شهرستان آمل، با اشاره به سهم بالای آمل در ورزش کشور، گفت: باتوجه به سرانه کم ورزشی نسبت […]

توصیه فرمانداربه مسئولین آمل

حاجی پور: مدیرانی که با سهل انگاری خود مسبب ازبین رفتن سهمیه شهرستان می شوند استعفاء دهند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نماینده منتخب مردم آمل در جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه شهرستان آمل، با اشاره به سهم بالای آمل در ورزش کشور، گفت: باتوجه به سرانه کم ورزشی نسبت به کسب مدال هایی که داریم این سرانه برای ورزش شهرستان کم است ولی با این اوصاف باید کاری کنیم که هر شخصیتی از این شهرستان عبور می کند از کتل امامزاده هاشم تا خروجی های شهر، آمل همسان شان ورزشکاران ما متفاوت دیده شود.

وی با استنادبر فرمایشات رهبری مبنی بر ایجاد روابط درست بین الملل تاکیدکرد: ارتباط با جهان باید بگونه ای باشد که هم عزت کشور حفظ شده وهم برای برون رفت تحریم ها اقداماتی انجام شود.

رضاحاجی پور به گازرسانی در منطقه لاریجان اشاره کرد وافزود: مسیر فیروزکوه تا زیار در دستور کار قرار گرفت که تمام تلاشمان این است تا این اتفاق بیافتد.

 وی با بیان اینکه درحوزه نظارت ومطالبه‌گری حوزه کاری نمایندگان است ساکت نمی شینیم، خاطرنشان کرد: در حوزه راهداری و امور آب و آب و فاضلاب و برق شهرداری دستوراتی گرفتیم، در خصوص قیر قبلا ۸۰۰ تن گرفته شد و با تلاش به یک‌ هزار تن رسید .

حاجی پورتصریح کرد:مدیران باید پایه کارباشند و پیگیر مصوبات شوند، دراجرای مطالبه‌گری مدیران باید بیایند و اقدام کنند دانشگاه فناوری زمانی باتلاق بود و یا مدرسه صفایی ۲۵ سال رهاشده بود و با این مطالبه‌گری الان هر یک از پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.

به توصیه نماینده منتخب آمل: مدیری که تا از پشت میز کارش حرکت نکند، اتفاقی نمی‌افتاد.

سوءمدیریت دلیل از دست دادن سهمیه هاست

حاجی پورخدمت را لازمه کار مدیران دانست و ابرازداشت: آنژیوگرافی قلب بیمارستان را که با هزار گرفتاری تهیه شد امروز خوابیده و دستگاه قلب فعالیتی ندارد؛ چرا باید به این شکل اتفاق بیافتد این ضربه به مردم شهر است.

 وی درخصوص انتقال کشتارگاه نیز اذعان داشت: چرا امروز باید دامپزشکی آمل با جمعیت ۴۵۰۰ نفره به شهر دیگری برود، و کشتارگاه شهرستان با این جمعیت به بابل برده شود بدون اینکه نیاز مردم ما لحاظ بشود و کشتارگاه جدید جایگزین بشود؟ مدیرانی که با سهل انگاری خود مسبب ازبین رفتن سهمیه شهرستان می شوند استعفاء دهند.

ذات الله زارعی ، فرماندار ویژه آمل در ادامه این جلسه اظهارداشت: آمل در حوزه المپیک به مراتب به اندازه یک استان نقش آفرینی می کند که باید تداوم داشته باشد.

 وی با بیان اینکه اسرائیل در حال نابودی است، عنوان کرد: یک رژیم کاملا جعلی بدون توجه هیچ پرتکلی هر چه بخواهد انجام می دهد و با هیچ صراطی مستقیم نخواهد شد، باید از صحنه روزگار نابود شود.

 فرماندار ویژه آمل ادامه داد: تصور می کردند با شهادت دولت رئیسی چراغ جریان مقاوت خاموش می شود، اما بعد از شهادت رئیسی، رئیس جمهور پزشکیان با قاطیعت چه در مراسم تحلیف و چه بعد از شهادت از جریان مقاومت دفاع کرد؛ چرا که رویکرد ظلم ستیزی و حمایت از مسئولین نظام جمهوری اسلامی با تغییر مسئولین تغییر نمی کند .

وی جریان مقاوت را برگرفته از آموزه های دینی خواند و بیان کرد: جریان مقاومت تمام هیمنه انان را فروریخت و ان قدرت کاغذی صهیونیست را نشان داد، در جنگ ۶ روزه که با اعراب داشتند در ذهن ها جا گذاشتن که میتواند مانند دژ نفوذناپذیر باشد در طوفان الاقصی ان هیمنه ها فروریخت.

توصیه فرمانداربه مسئولین آمل

زارعی با تاکیدبر اینکه کم کاری دستگاهها به هیچ عنوان پذیرفته نیست و خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود، خاطرنشان کرد: مدیران با ارائه سندچشم انداز باید به جد در جهت رفع مشکل مردم تلاش کرد، خلق منابع هنر مدیریت است و باید تولید منابع کرد.

پرنمودن فرم ارزیابی جهت دریافت اعتبار جبران سیل

 فرماندارویژه شهرستان آمل به آسیب جدی سیل درلاریجان اشاره کرد و افزود: درطول دوسه ماه اخیر سیل خسارت زیادی وارد کرد، بخاطر موقعیت استراتژی این شهرستان، دستگاههای مرتبط مدیریت بحران باید با پرکردن فرم ارزیابی خسارت سیل را همه جانبه بررسی نموده و به مراجع اعلام نمایند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید