یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16750 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اجرای بیش از یک هزار متر توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماهه اول ۹۶ در آمل مدیر امور آبفاشهری آمل از اجرای ۱۳۰۰ متر توسعه شبکه آبرسانی در اقطار مختلف در این امور طی شش ماهه اول امسال خبر داد.  گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس قبادی به تشریح […]

اجرای بیش از یک هزار متر توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماهه اول ۹۶ در آمل

مدیر امور آبفاشهری آمل از اجرای ۱۳۰۰ متر توسعه شبکه آبرسانی در اقطار مختلف در این امور طی شش ماهه اول امسال خبر داد.

 گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس قبادی به تشریح فعالیتهای انجام شده در امور آمل طی نیمه اول امسال پرداخت و گفت: در این مدت ۵۸۵ انشعاب با کاربری های خانگی ، صنعتی و …. نصب شد.

وی، با اشاره به رفع ۱۷۰۰ مورد شکستگی انشعاب ، افزود: در این مدت نسبت به رفع ۲۸۱ مورد شکستگی شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب شرب در شهر آمل اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری آمل، از شست وشوی کامل شبکه توزیع به طول ۱۲۵ کیلومتر در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: در مجموع طی این مدت ۱۹۴مورد مرئی سازی، احداث و نصب دریچه شیرآلات شبکه و نیز تعویض شیر قطع و وصل انشعاب انجام شد.

مهندس قبادی، با بیان اینکه ۷۹۶ کنتور خراب مشترکین نیز تعویض شد، گفت: در این مدت نسبت به سرویس و رفع ایراد و تعویض کلرزن به تعداد ۱۸ مورد اقدام شد.

وی، تحویل و تجهیز کارگاه هوشمند سازی حفاظت از مخازن و منابع تولید آب، تعویض ، نصب و راه اندازی ۴ مورد الکتروموتور چاه ها ، ۱۰ مورد تعمیر اساسی و بهسازی پمپ ها، ۱۰ مورد تعویض و راه اندازی تابلو و تعمیرات آن، تعمیر اساسی دیزل ژنراتور، تخلیه ۱۰۸۰۰ لیتر آب ژاول در مخازن برای گندزدایی و نیز تخلیه ۲۴۰۰ کیلوگرم پودر خشک برای گندزدایی و ۱۰۰ متر لوله گذاری از جنس پلی اتیلن داخل مخازن برای استفاده دستگاه کلر زن را از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید