یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 20638 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،حجت الاسلام و المسلیمن سید جلیل مرتضوی، امام جمعه شهرستان آمل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه جوانان و مردم آمل با جان و دل شب های قدر را پذیرا بودند، گفت: جوانان ما با شب زنده داری های خود در مسیر دین داری […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،حجت الاسلام و المسلیمن سید جلیل مرتضوی، امام جمعه شهرستان آمل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه جوانان و مردم آمل با جان و دل شب های قدر را پذیرا بودند، گفت: جوانان ما با شب زنده داری های خود در مسیر دین داری گام برداشتند.

وی شب های قدر در آمل را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: جوانان ما با شب زنده داری های خود در مسیر دین داری گام برداشتند.و با هر تیپ و قیافه ای در این شب ها اشک ریختند و قلب های پاکشان را به رخ ما کشیدند.

امام حمعه آمل با بیان اینکه حضور مردم آمل در روز قدس امسال بی نظیر و حماسه ساز بود، تاکید کرد: این حضور درخشان نشان داد که مردم پشت ولایت فقیه و نظام هستند.

حجت الاسلام مرتضوی تنها خواسته مردم از دولت مردان را خدمت صادقانه عنوان کرد و اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی این مردم را ولی نعمت می دانست که باید با عشق به آنها خدمت کرد.

امام جمعه شهرستان امل با بیان اینکه مردم تکبیرگویان به وظیفه خود عمل کردند تا نشان دهند زیر چتر ولایت و پشتیبان نظام هستند افزود:باید از بدعهدی آمریکا و برجام درس گرفت و بدانیم که باید روی پای خودمان بایستیم و نگاهمان به ظرفیت های داخل کشور باشد.

ایشان با بیان این مطلب که  طبق فتوا مقام معظم رهبری دستیابی به بمب هسته ای حرام است و ایران اسلامی در زیر چتر ولایت فقیه به دنبال دستیابی به انرژی هسته ای و کاربرد آن در بحث های پزشکی، کشاورزی و امثالهم است تا از مسیر پیشرفت عقب نماند. تصریح کرد: در اینده نزدیک کشوری می تواند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و روی پای خودش در مسائل اقتصادی و پزشکی و دیگر مسائل بایستد که انرژی صلح آمیز هسته ای دارا باشد.

امام جمعه شهرستان امل با بیان اینکه دولت های عربی برای حفظ و بقی خود در مقابل ظلم هایی که بر مردم فلسطین می شود سکوت می کنند، تاکید کرد: در منطقه هرکجا که حزب الله ورود کرد نقشه های استکبار جهانی در آنجا نقشه بر آب شد. خانواده شهدای مفقود الاثر با رشادت و شجاعت محکم بر آرمان های خود ایستاده اند.

وی ذر پایان عنوان کرد: نیروهای حزب الله و هرکس که در لبنان در مقابل اسراییل ایستادگی کرد الگوی خود را شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس عنوان می کرد که این نشان از اشاعه جمهوری اسلامی و اشاعه آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید