یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19141 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برگزاری بازارچه دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه در هنرستان صدیقه طاهره به گزارش واحد خبری سیده آمل ، بازارچه و نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه در هنرستان صدیقه طاهره آمل برگزار شد. در این نمایشگاه، دانش آموزان کلیه آثار دست ساخته خود شامل سفره هفت سین، تخم مرغ […]

برگزاری بازارچه دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه در هنرستان صدیقه طاهره

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، بازارچه و نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه در هنرستان صدیقه طاهره آمل برگزار شد.
در این نمایشگاه، دانش آموزان کلیه آثار دست ساخته خود شامل سفره هفت سین، تخم مرغ هفت سین، عروسک، پته دوزی، نمددوزی، خیاطی، طراحی، سفال و… را در معرض نمایش و فروش قرار دادند.
در حاشیه این نمایشگاه، «… شفیع زاده»، رئیس شورای شهر آمل، برگزاری این نمایشگاه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: «برای نخستین بار به این مرکز آموزشی آمده ام و دیدن این نمایشگاه، موجب شگفتی بنده شد».
همچنین، آقایان «نیک پور» و «عشریه»، مسئولان مجمع خیرین آمل، دست آوردهای این دانش آموزان را ارزشمند دانستند و از مسئولان برگزاری نمایشگاه تقدیر کردند.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، «دکتر مرزبند»، رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل، با اشاره به سطح بالای نمایشگاه گفت: «آثار ارائه شده در این نمایشگاه، بسیار سطح بالاتری نسبت به سال های گذشته دارد و تنوع آن زیاد بوده که نشان از توانمندی بالای دانش آموزان این هنرستان دارد».
وی افزود: «باید برای برپایی این نمایشگاه، از مدیر، پرسنل و دبیران هنرستان صدیقه طاهره تقدیر نمود که تلاش زیادی برای آموزش این دانش آموزان عزیز بر عهده دارند».
«خانم کاظمیان»، مدیر این هنرستان نیز در گفت وگو با خبرنگار سیده آمل گفت: «هدف از برگزاری نمایشگاه، ایجاد خلاقیت و انگیزه در دانش آموزان بود».
وی، با بیان این مطلب که معلولیت محدودیت نیست تاکید کرد: «می خواستیم دانش آموزان، توانمندی خود در زمینه های مختلف را نشان دهند و به همه بگویند که ما هم می توانیم همچون دیگر افراد جامعه کار کنیم».
گفتنی است هنرستان صدیقه طاهره، دارای ۶۰ دانش آموز با نیازهای ویژه اعم از ناشنوا و کم توان ذهنی می باشد و در دو مقطع متوسطه اول و دوم و به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازد. تاکنون، دانش آموزان این مرکز، افتخارات بسیار خوبی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و… در سطح شهر، استان و کشور به دست آورده اند.

ترویج فرهنگ اصیل ایرانی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید