یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37194 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تاکیدبر تبیین فرهنگ شهادت امسال برگزاری یادواره های شهداء هشت سال دفاع مقدس در جای جای مازندران از رنگ و بوی معنوی خاصی برخوردارشد، چرا که هریک از این یادواره ها پیش یادواره شهدایی کنگره ملی شهدای  ۱۴هزارو ۵۰۰ شهیدمازندرانی دفاع مقدس است که در مهرماه برگزارخواهدشد. سردارحسن مفخمی با استناد به فرمایش رهبری، یادآور […]

تاکیدبر تبیین فرهنگ شهادت

امسال برگزاری یادواره های شهداء هشت سال دفاع مقدس در جای جای مازندران از رنگ و بوی معنوی خاصی برخوردارشد، چرا که هریک از این یادواره ها پیش یادواره شهدایی کنگره ملی شهدای  ۱۴هزارو ۵۰۰ شهیدمازندرانی دفاع مقدس است که در مهرماه برگزارخواهدشد.

سردارحسن مفخمی با استناد به فرمایش رهبری، یادآور شد: رهبری درجمع نمایندگان متذکرشدند: اگر امروز رئیس جمهوری موفق بشود این موفقیت از آن همه ماست، یعنی باید به نحوی با همصدایی عمل کنیم تا موفقیت اتفاق بیافتند و دشمن بفکر ایجاد دوقطبی بودن که یکی از استراتژیکهایش است نیافتد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده نیروی انتظامی مازندران بعنوان سخنران یادواره شهدای تیارمنطقه چلاو بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ که برگ زرینی را به مقاومت مردمی دیار علویان افزودند و ۱۴هزارو ۵۰۰ شهیدمازندرانی در۸سال دفاع مقدس و ۱۳هزارشهیدناجای کشور که ازابتدای انقلاب تا کنون برای حفظ امنیت مردم این مرزوبوم جان خود را فداکردند، به اهمیت جهادتبیین حماسه سازان عرصه ایثارو شهادت و مقاومت ازدیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: همکاران بنده به جهت مقابله باهرگونه ایجادناامنی و یا تعدی به مرزو خاک کشور و هرآنچه که به نحوی امنیت مردم ما را درجای جای کشور مورد تعرض قرار دهد شجاعانه می ایستند و تا شهادت مقابله می کنند.

سردارمفخمی با اعلام اینکه افتخارمی کنیم اگرعاقبت ما در این لباس سربازی شهادت باشد، ابراز داشت: آنچه که حضرت آقا تاکید دارند؛ تکرار شدن و تبیین فرهنگ شهادت و مقاومت است که در برگزاری یادواره های شهداء صورت می گیرد.

تاکیدبر تبیین فرهنگ شهادت

وی عنوان کرد: دشمن در تحریف حقایق روشن سازی دفاع مقدس درعرصه جنگ تحمیلی مطمئنا بیکارنخواهد ماند کمااینکه درجنگ نرم و جنگ ترکیبی سالهای ۷۷ و ۸۸ و همینطور سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاد.

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران به مقاومت جوانان دهه ۶۰تا ۷۰ اشاره کردوافزود: جوانان ما در آن عرصه نشان دادند از جنس همان رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که برای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرانه ایستادند تا تعرض فرهنگی نرم و تعرض سخت در مقابل انقلاب بوجود نیاید.

به گفته مفخمی، دشمن با موضوعاتی که پس از کرونا برنامه ریزی کرده بود بفکر خام خودش می توانست برما غلبه کندو اذهان مردم را تسخیر خود نماید اما میبینیم جوانان انقلابی ما همچون پدران خود با صبوری مقاومت کردند و حتی جان خود را نیز ازدست دادند و با شهادت خود کوتاه نیامدند.

وی تسریع تبیین فرهنگ مقاومت را نه تنها برای ایران بلکه برای سایر کشورهای دنیا بعنوان یک الگو دانست وبیان داشت: در حوزه جنگ غزه دشمن با آن همه یال و کپال خودش حتی یارای مقاومت و شکست دادن یک گروه اندک را ندارد اگرامروز در یمن، عراق، سوریه و لبنان اینگونه درمقابل دشمن استکبار می ایستند، قطع به یقین از مقاومت مردم کشور ایران الگوبرداری کردند، پس جا دارد که ما این فرهنگ را قدر بدانیم.

شاخص تبیین فرهنگ مقاومت و ایثار

حسن مفخمی تصریح کرد:فرهنگ شهدایی که برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است از همت والای خانواده های معظم شهداءو ایثارگران و رزمندگانی است که شاخص الگوهای زنده انقلابند که مایع افتخار کشورهستند که باید با استمرار برگزاری اینچنین یادواره هایی این فرهنگ را تبیین و قدر بدانیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران خاطرنشان شد: بایدبدانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر موفقیتی دارد بدلیل آن فرهنگ نابی است که حضرت امام خمینی پایه گذاری کردند وآن مردم سالاری دینی ؛ هرآنچه را که ما بعداز انقلاب و عرصه دفاع مقدس می بینیم تکیه بر همین نظام مقدس مردم سالاری دینی بود، همان نظامی که برپایه مردمی بودن قوت و قدرت مردمی پایه گذاری شد.

وی همچنین ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی که حضرت امام راحل برگرفته از مکتب سرخ شهادت و مکتب سرخ آقا ابا عبدالله حسین این نظام را الهی بنا نهاد که باید با ادامه آن راه این حرکت را قدر بدانیم.

شاخصهای مسئول موفق

سردارحسن مفخمی؛باتاکیدبراینکه شاخص مردمی بودن یکی ازشاخصهای انقلاب ماست،اظهارداشت:اگر مسئولی می خواهد موفق باشد، باید بداند که باتکیه به مردم خادم مردم باشد و باید بداند شانی را که از مردم گرفته است با نگرشی ملی شانی جز خدمت نداشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، بایادی از شهیدجمهور آیت الله رئیسی اذعان داشت: شاخص مردمی بودن و قدر شناسی از شاخصه های این ریاست جمهور بود.

دعوت به یکپارچگی

سردارحسن مفخمی با استناد به فرمایش رهبری، یادآور شد: رهبری درجمع نمایندگان متذکرشدند: اگر امروز رئیس جمهوری موفق بشود این موفقیت از آن همه ماست، یعنی باید به نحوی با همصدایی عمل کنیم تا موفقیت اتفاق بیافتند و دشمن بفکر ایجاد دوقطبی بودن که یکی ازاستراتژیکهایش است نیافتد.

امنیت مثال زدنی انتخابات مازندران

فرمانده نیروی انتظامی مازندران اعلام کرد: با هوشیاری که مردم شریف ایران اسلامی داشتند وآمادگی که سربازان ولایت در دستگاههای امنیتی انتظامی با هوشیاری به موقع تصوراتی را که دشمن برنامه ریزی کرده بود برای سال ۱۴۰۲ نقش برآب شد و الحمدالله ۴دوره انتخابات را با امنیت مردم پشت سرگذاشتیم درحالیکه عزیزان ناجا برای حفظ امنیت حتی ۱ صندوق به شهادت رسیدند و این افتخاریست که جانمان را برای امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کنیم.

تاکیدبر تبیین فرهنگ شهادت

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید