یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16421 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار واحد خبری سیده آمل :  این وزنه بردار اردبیلی که هشت سال گذشته بدلیل مثبت اعلام شدن دوپینگ براساس قوانین وقت فدراسیون بین اللملی با محرومیت ۱۲ ساله روبرو شد، با تغییر قوانین و کاهش محرومیت ها این وزنه بردار توانست بعد از هشت سال دوباره به میادین قهرمانی بازگردد. سید علی […]

به گزارش خبرنگار واحد خبری سیده آمل :  این وزنه بردار اردبیلی که هشت سال گذشته بدلیل مثبت اعلام شدن دوپینگ براساس قوانین وقت فدراسیون بین اللملی با محرومیت ۱۲ ساله روبرو شد، با تغییر قوانین و کاهش محرومیت ها این وزنه بردار توانست بعد از هشت سال دوباره به میادین قهرمانی بازگردد.
سید علی حسینی وزنه بردار فوق سنگین شامگاه چهارشنبه توانست با ثبت رکورد ۲۱۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۵۳ کیلو در دو ضرب و ۴۶۳ کیلو در مجموع بالاترین رکورد را در بابلسر به نام خود ثبت کند.
وی توانست با پشت سرگذاشتن بهداد سلیمی در ثبت رکورد گام اول را محکم بردارد و برای بزرگان وزنه برداری فوق سنگین جهان خط و نشان بکشد.
بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین مازنی توانست در یک ضرب ۲۰۸ کیلوگرم و در دو ضرب ۲۵۳ کیلوگرم را رکورد بزند و در مجموع ۴۶۱ کیلو یعنی دو کیلوگرم کمتر از سید علی حسینی رکورد خود را ثبت کند.
سید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در صددم تا مسابقات جهانی آمریکا هفته به هفته رکورد خود را افزایش دهم تا بتوانم با حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی قلب کسانیکه در این هشت سال منتظرم بودند تا دوباره به میادین بازگردم را شاد کنم.
بهداد سلیمی دیگر وزنه بردار فوق سنگین عضو تیم ملی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به طور قطع تا فرا رسیدن مسابقات جهانی رکورد خود را افزایش خواهم داد .
وی افزود: در تک ضرب مرحله اول ۲۰۸ کیلو گرم را بالای سر برده و در مرحله دوم وزنه ۲۱۱ کیلوگرم را نتوانستم بالای سر ببرم.
وی اظهارداشت: دیگر ضرورتی ندیدم که مرحله سوم هم تک ضرب را امتحان کنم و به بدنم فشار وارد کنم.
سلیمی افزود: به طور قطع ظرف مدت یک ماه آینده با تمریناتی که در اردوی تیم ملی انجام می دهم رکوردم را افزایش می دهم.
از سوی دیگر بهادر مولایی وزنه بردار بابلسری عضو تیم ملی ، شامگاه چهارشنبه همزمان با ثبت رکورد وزنه برداران ملی پوش کشورمان در سالن ورزشی نوبخت بابلسر به خبرنگار ایرنا گفت: از اینکه در شهر خودم امروز نمی توانم در مقابل دیدگان همشهریانم به نبرد با پولاد سرد بپردازم بسیار متاسفم.
بهادر مولایی اظهارداشت: در حال حاضر خوشبختانه توانستم ۸۵ درصد از آمادگی جسمانی خود را بدست بیاورم و بعد از طی مراحل فیزیوتراپی و بدن سازی به دوران قهرمانی بازخواهم گشت.
وی ادامه داد: با حمایت دلسوزان ورزش مازندران و شهرستان بابلسر خوشبختانه تعلیق بنده هشت ماه است که برداشته شده و مشکلی برای بازگشت به دوران قهرمانی و اوج ندارم.
این وزنه بردار که در وزن ۱۰۵ کیلوگرمی کار می کند؛ اظهارداشت: در حال حاضر در تمرینات در یک ضرب ۶۰ کیلوگرم و در دوضرب یکصد کیلوگرم را بالای سر می برم و خوشبختانه روز به روز روند ترقی ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که بتواند هر چه زودتر محبت های مردم شریف ایران را با کسب مدال های خوش رنگ در میادین جهانی جبران کند.
ثبت رکورد وزنه برداران ملی پوش با حضور ۱۱ وزنه بردار در پنج وزن روز گذشته در بابلسر برگزار شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید