سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37300 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بزرگترین همایش اربعین مازندران قابل توجه جا ماندگان پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان آمل ظهر امروز پنجشنبه ۲۵مرداد۱۴۰۳نشست صمیمانه حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی بااصحاب رسانه شهرستان آمل، به همت امام جمعه، شهردار، بخشدار، شورای شهرامامزاده عبدالله، همچنین شرکت فولادین ذوب شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد. […]

بزرگترین همایش اربعین مازندران

قابل توجه جا ماندگان پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان آمل

ظهر امروز پنجشنبه ۲۵مرداد۱۴۰۳نشست صمیمانه حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی بااصحاب رسانه شهرستان آمل، به همت امام جمعه، شهردار، بخشدار، شورای شهرامامزاده عبدالله، همچنین شرکت فولادین ذوب شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه امامزاده عبدالله با بیان اینکه خبرنگاری کاربسیار سختی است چراکه جلب رضایت همه هنرخاصی می خواهد ادامه داد: خبرنگاری شغل نیست چون نه حقوق مستمری و پایه حقوقی دارد نه مزایای مادی بلکه خبرنگاری یک علاقه وعشق، یک تعهد به آرمانها و انعکاس درد مردم و عملکرد حاکمیت هست، عهدی است میان خبرنگار با خدای خودش که بسته می شود.

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

به گفته حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، ماندگاری نهضت حسینی را مدیون آنهایی هستیم که مانند زینب سلام الله علیه وقایع را نقل کردند و آنهایی که نگاشتند و امروز به دست ما رسیده و هم اکنون می توان گفت همان ها خبرنگاران آن روز بودند کاری که امروز شما برای حکومت و دولت انجام می دهید.

اعلام برنامه های مراسم حرم تا حرم اربعین حسینی درآمل

امام جمعه امامزاده عبدالله به مدیریت شهری خوب طی ۴ سال اخیر وتغییرات محسوس شهری امامزاده عبدالله اشاره کردوافزود: مهمترین اتفاقی که درچند روز آینده درپیش داریم، پیاده روی حرم تا حرم مردم شهرستان آمل از آستان مقدس امامزاده ابراهیم آمل تا آستان مقدس امامزاده عبدالله با پیمودن مسافت ۱۵کیلومتری است.

بزرگترین همایش اربعین مازندران

وی همچنین تصریح کرد: این پیاده روی ۱۵کیلومتری جاماندگان عاشق عاشورای حسینی در سطح استان مازندران از بزرگترین مراسم استان بشمار می آید که از ۷صبح بامداد اربعین حسینی از امامزاده ابراهیم آغاز و ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه مراسم با سخنرانی کوتاه و نماز ظهرعاشورا در حرم امامزاده عبدالله به پایان خواهد رسید.

تقدیر از رسالت زینبی رسانه

بخشدارامامزاده عبدالله نیز دراین نشست با گرامیداشت یاد شهیدرسانه محمودصارمی و رسالت بزرگ خبرنگاران درعصر ارتباطات بیان داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم آنچه را که وظیفه ما در راستای خبررسانی و تبادل خبر هست انجام دهیم.

رودگر خطاب به خبرنگاران حاضراذعان داشت: درواقع شما زبان گویای مردم و حاکمیت، امانت دار، مورداعتماد و امین همگان هستید که زبان از بیان زحمات شما عزیزان زحمتکش قاصرهست.

وی همچنین اضافه کرد: دولتها و مسئولین می آیند و می روند شما هستید که مانده اید و در امورات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آگاهی بخشیدید و این فرصت ویژه ایست که هر کسی ندارد پس قدر خودتان را بدانید که این ویژگی ناب مختص شما خبرنگاران شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید