یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18334 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بارش همزمان برف و کولاک و یخبندان در استان مازندران و تهران سبب شده است تا تمامی محورهای مواصلاتی این استان به پایتخت کشور مسدود شود . به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛هم اکنون ( صبح دوشنبه) محورهای هراز ( آمل- تهران ) ، کندوان ( چالوس – کرج ) و سوادکوه ( قائمشهر […]

بارش همزمان برف و کولاک و یخبندان در استان مازندران و تهران سبب شده است تا تمامی محورهای مواصلاتی این استان به پایتخت کشور مسدود شود .

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛هم اکنون ( صبح دوشنبه) محورهای هراز ( آمل- تهران ) ، کندوان ( چالوس – کرج ) و سوادکوه ( قائمشهر – تهران ) که سه محور اصلی ارتباط دهنده مازندران به پایتخت کشور هستند ، بسته است .
برف و یخبندان همچنین جاده ساری – سمنان را نیز مسدود کرده است .
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت که اگر چه محورهای منتهی به تهران در حوزه های استحفاظی راهداری این استان به پایتخت باز است ، ولی بارش برف شدید و کولاک در حوزه پایتخت باعث انسداد راههای ارتباطی شمال کشور به تهران شده است.
عباسعلی نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : گروههای راهداری مازندران برای تسریع در بازگشایی محورهای هراز ، کندوان و سوادکوه در حوزه استحفاظی استان تهران به کمک همکارانشان در پایتخت شنافتند.
وی به رانندگانی که قصد تردد از محورهای مازندران به استان تهران را دارند، توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیر خودداری کنند.
همچنین طبق گزارش راهداری مازندران برف راههای ارتباطی روستاهای منطقه هزارجریب در شهرستان نکاء، بهشهر، گلوگاه ، چهاردانگه و دودانگه شهرستان ساری را مسدود کرد.
علاوه بر آن با تشدید بارش برف و باران در مازندران تعدادی از مدارس شهری و روستایی نیز به تعطیلی کشیده شد.
اداره کل هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که به تدریج از عصر امروز از میزان ناپایداری کاسته شود و از فردا سه شنبه نیز با صاف شدن هوا احتمال یخ زدگی سطح جاده ها وجود دارد.
بارش برف در مازندران از روز شنبه هفتم بهمن ماه جاری شروع و همچنان نیز ادامه دارد.
مازندران ۳ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه اصلی دارد که حدود ۶۰۰ کیلومتر آن را گردنه های برفگیر و صعب العبور تشکیل می دهد.
در زمستان سال جاری ۳۳ اکیپ راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۰۰ راهداری به گردنه های برفگیر استان و ۲۲ راهدارخانه اعزام شدند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید