شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37555 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

باهدف خدمت برمی گردم استادبزرگ شطرنج ایران آرین غلامی متولد ۱۳۸۰ از شهرستان قائمشهر که در سال ۱۳۹۸ در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد با عبور از ریتینگ زنده ۲۵۰۰ موفق به کسب اولین نورم استاد بزرگی در بخش استاندارد این رقابت‌ها شد. وی دربخش برق‌آسا (بلیتز) نیز در۶مسابقه موفق به کسب ۶امتیاز شده بود، در […]

باهدف خدمت برمی گردم

استادبزرگ شطرنج ایران آرین غلامی متولد ۱۳۸۰ از شهرستان قائمشهر که در سال ۱۳۹۸ در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد با عبور از ریتینگ زنده ۲۵۰۰ موفق به کسب اولین نورم استاد بزرگی در بخش استاندارد این رقابت‌ها شد.

وی دربخش برق‌آسا (بلیتز) نیز در۶مسابقه موفق به کسب ۶امتیاز شده بود، در دور هفتم حاضر به رویارویی با حریف اسرائیلی نشد و یک امتیاز از دست داد.

 در دور نهم نیز مقابل شطرنج باز فرانسوی با ریتینگ ۲۵۶۲ شکست خورد و با ۶پیروزی به نایب قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درحاشیه مراسم اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران وقهرمانان شهیداستان مازنـدران ۹مهر درسالن سردارسلیمانی مجموعه ورزشی ماهفروجک ساری، آرین غلامی قهرمان شطرنج کشور بابیان اینکه خوشحالم که یکی از زیباترین مدال‌های عمر خودم را از سردار سلیمانی گرفتم عنوان کرد: حدود سه سال و نیم هست که در خارج از ایران تحصیل می‌کنم و سال آخر تحصیلی من است ولی این را به جرات می‌گویم هیچ کجا ایران نمی‌شود.

باهدف خدمت برمی گردم

 غلامی ادامه داد: بی‌صبرانه منتظر پایان تحصیل هستم که دوباره درخاک کشور عزیزم خدمت کنم.

نظر غلامی درخصوص سردارسلیمانی

این قهرمان مازندرانی ابرازداشت: شهادت سردار باعث شده مقاومت‌ها و اتحاد مسلمانان جهان بیشتر شود و این راهی بود که سردار به ما نشان داده و باعث شده همیشه سربلند باشیم.

هدف از قرار نگرفتن در مقابل نماینده اسرائیل

وی درتوضیح علت عدم رویارویی بانماینده اسرائیل گفت: هدف بزرگی برای این کارم داشتم که برایم مهمتر از هر عنوانی بود وهدفم این بود که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.

حضور دوباره در رویدادهای رقابت شطرنج

 آرین غلامی همچنین تصریح کرد: افتخار میکنم که یک مازندرانی هستم و امیدوارم به لطف خون شهدا بعد تحصیلم دوباره بتوانم نام ایران و نام مازندران را در مسابقات و رویدادهای مختلف را زنده کنم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید