جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34848 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

باسفره مهربانی انجمن آرین درحال حاضرانجمن آرین با ۳۵ پزشک متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی در کلینیک تخصصی آرین مشغول ارائه خدمات تشخیصی و درمانی هستند. درآخرین آمارمحسن آسوری بطور متوسط ۶ هزار بیمار از شهرستان آمل و شهرهای همجوار در کلینیک آرین ویزیت می شوند که از این تعداد ۷۰۰ مورد تشخیصی […]

باسفره مهربانی انجمن آرین

درحال حاضرانجمن آرین با ۳۵ پزشک متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی در کلینیک تخصصی آرین مشغول ارائه خدمات تشخیصی و درمانی هستند.
درآخرین آمارمحسن آسوری بطور متوسط ۶ هزار بیمار از شهرستان آمل و شهرهای همجوار در کلینیک آرین ویزیت می شوند که از این تعداد ۷۰۰ مورد تشخیصی زیر نظر پزشکان آرین قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیر عامل انجمن حمایت از بیماری‌های سرطانی آرین در مراسم افطاری سفره مهربانی برای بیماران سرطانی و خانواده‌های تحت پوشش آن در گزارش خود به آخرین وضعیت واگذاری زمین به این انجمن جهت توسعه فضای درمانی پرداخت وگفت: متاسفانه سال‌هاست وعده‌ ها جهت رفع کمبود فضای درمانی انجمن و توسعه آن از سوی مسئولان شهرستانی و استانی داده شد تا جاییکه پیشنهاد واگذاری ساختمان نیمه کاره در کنار مرکز اورژانس‌ ۱۱۵ و پایگاه انتقال خون آمل برای ساخت کلینیک تخصصی خدمات جامع سرطان شهرستان آمل نیز مطرح شد اما تاکنون تحقق نیافت و تنهادرحد وعده باقی ماند.

باسفره مهربانی انجمن آرین

وی همچنین تصریح کرد: هم‌اکنون انجمن بطور میانگین ماهانه به بیش از ۶ هزار بیمار سرطانی از سراسر مازندران و حتی گیلان خدمات می‌دهد.
آسوری افزود:باوجود این تعداد مراجعه‌کنندگان انجمن برای پذیرش بیماران باکمبود شدیدجا و تخت با مشکل مواجه هستیم.

برنامه توسعه آرین

مدیر آرین از برنامه‌های میان مدت انجمن به ساخت فضای بزرگ‌تر و کلینیک ویژه بیماران خاص در قالب مرکز جامع تصویربرداری و غربالگری اشاره و ابراز داشت: برای تشخیص زودهنگام بیماران سرطانی در آمل ساخت این مرکز با همین قول و نگاه در سال ۹۴ شروع شد اما از سال ۹۷ به دلایل اعلام کمبود منابع مالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا به امروز پروژه آن بطور کامل متوقف شده است.
به گفته محسن آسوری باوجودچندجلسه‌ طی چند سال گذشته و ورود جدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران متاسفانه هنوزاتفاق عملی در تکمیل ساختمان نیمه کاره و یا تعیین تکلیف آن انجام نشد.

افزایش بیماران تحت درمان آرین

وی با بیان اینکه اکنون به بیش از ۲ هزار و یکصد بیمار سرطانی تحت پوشش این انجمن، خدمات شیمی درمانی ارائه داده می شود ابرازداشت: باافزایش بیش از ۳۰۰ بیماران سرطانی تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین آمل با وجود کمبود تخت جای نگرانی بر افزایش این آمار وجود دارد.

حمایت جدی مسئولین از آرین

وی با تاکید بر اینکه با وجود این تعداد بیمار و کمبود فضای درمانی انجمن نیاز به حمایت جدی دارد، اظهار داشت: انجمن در جهت این توسعه در نشست دیگری با شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار شده که زمینی برای ساخت مرکز جامع سرطانی شهرستان به انجمن آرین واگذار و با کمک خیرین و مشارکت های مردمی احداث شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های سرطانی آرین در آمل از اخذ مجوز مرکز جامع تصویر برداری بیماران سرطانی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مجوز پس از پیگیری‌های دو ساله از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پرشکی صادر شد که با راه‌اندازی این مرکز خدمات سونوگرافی، خدمات سی تی اسکن، ام آر آی و خدمات پزشکی هسته‌ای و سایر خدمات به بیماران سرطانی زیر پوشش انجمن آرین ارائه می‌شود؛ همچنین برای مرکز غربالگری و پیشگیری از ابتلا به سرطان آمل نیز مدارک آن در سایت وزارت بهداشت و درمان بارگذاری شد که منتظر تشکیل کمیسیون مربوطه و دریافت مجوز برای این مرکز در شهرستان آمل هستیم.
آسوری همچنین خاطر نشان شد: انجمن علاوه بر پرداخت کامل هزینه شیمی درمانی، کلاس‌های فردی و روان درمانی و گروه‌های درمانی روانشناسی برای بیماران برگزار می‌کند.
وی در ادامه اذعان داشت: در هر ماه به ۲۵۰ خانوار سبد معیشتی و به ۷۰ نفر دیگر نیز کمک نقدی می‌شود که علاوه بر این کمک‌ها، تجهیزات پزشکی، تخت و تشک و دستگاه‌های اکسیژن ساز نیز از سوی انجمن به این خانواده‌های زیر پوشش داده می‌شود.

باسفره مهربانی انجمن آرین
باسفره مهربانی انجمن آرین
Seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!