یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16845 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بازدید مجدد کارگروه عفاف و حجاب شهرستان آمل از اتحادیه خیاطان و بررسی مشکلات تولیدکنندگان شهرستان به گزارش واحد خبری سیده آمل ،صبح امروز چهارشنبه ۱۷/۹/۹۶ طی هماهنگی مجدد مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل با رئیس اتحادیه خیاطان و قالیبافان آمل خانم شهناز امینی ، اعضاء کارگروه عفاف و حجاب شهرستان جهت […]

بازدید مجدد کارگروه عفاف و حجاب شهرستان آمل از اتحادیه خیاطان و بررسی مشکلات تولیدکنندگان شهرستان

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،صبح امروز چهارشنبه ۱۷/۹/۹۶ طی هماهنگی مجدد مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل با رئیس اتحادیه خیاطان و قالیبافان آمل خانم شهناز امینی ، اعضاء کارگروه عفاف و حجاب شهرستان جهت بازرسی وبررسی مشکلات تولیدکنندگان پوشاک این شهر از این صنف  بازدید بعمل آورد.

بعد از بررسی بایگانی ها ی صنف خیاطان و توضیحات وپیشنهادات توسط خانم سلطانی ، خانم امینی برای شروع حرف هایش و مشکلات شغلی کار تولیدی در آمل ، گفت: من در ابتدای امر کار دوخت ، از سال ۶۹ یک تولیدکار بودم و سال ۸۹ بعنوان رئیس اتحادیه خیاطان در این رشته فعالیت کردم و این سمت برای موفق بودنم در کار تولیدی بود .

وی افزود : کار و فعالیت ما بسیار زیاد است چرا که بعنوان تولیدکننده با ادارات و نهادها برای دوخت فرم کارو پوشش درهر ماموریتی  که به ما محول شد ، از جمله : برپایی نمایشگاه و دوخت لباس فرم با بودجه اندک و … همکاری میکنیم.

ولی متاسفانه زحمات خریدن ، بردن، آوردن برای تولید کننده هاست و هنگام تشویق و قدر دانی  تنها نام آن سازمان دولتی برده می شود و این در صورتیست که ما ۲۷۰ نفر تحت پوشش اتحادیه خیاطان و ۴۰۰۰ نفر بعنوان عضو قالیبافان داریم .که هماهنگی برای جلسات اعضاء و رسیدگی به حل مشکلاتشان کار بزرگیست که من به اتفاق خانم امیری و خانم پرده یاقوت و دیگر عزیزان همکار در اتحادیه انجام می دهیم  

امینی در مورد طرح (چابک سازی اصناف ) اینچنین گفت : طرح چابک سازی اصناف از طرف سازمان صنعت و معدن کل کشور برای همسو سازی رسته ها و رشته های صنفی با اهداف شبیه به هم و نزدیک ،جهت جلوگیری از هرز رفتن بودجه و هزینه های جانبی صورت گرفت ، که در این رابطه اتحادیه خیاطان و قالیبافان نیزاز مرداد ۹۵ با هم ادغام شدند

وی در این رابطه افزود : عده ای بر حسب عدم آگاهی از این مقوله معترض شدند و در مورد اینکار و افراد اتحادیه قضاوت های اشتباهی را انجام و موجب اعتراض دیگران نیز شدند و این در صورتی است که نقاط قوت این طرح را لحاظ نکرده اند که خدماتی از قبیل رایگان شدن صدور کارت قالیبافان و تمدید آن و رایگان شدن کار کارشناسی و بازرسی خدمات دیگریست که متعاقب ادغام دو اتحادیه صورت گرفته است .

رئیس اتحادیه خیاطان از بعضی از سازمانها و شرکت ها گله مند بود و گفت : آمل یکی از بیشترین شرکت ها و کارخانه های تولیدی کشور را دارد ویکی از قطب های صنعتی کشور می باشد ،چرا ؟ چرا ، لباس فرم و پوشش پرسنل خود را باید به تولیدکاران گرگان و ساری و… سفارش بدهند در حالیکه تولیدکنندگان همشهری آنها در امر تولید پوشاک و دوخت انواع فرم با بهترین طراحی و دوخت بیکاراست !!! .

در همین رابطه  خانم پرده یاقوت جانشین رئیس اتحادیه افزود : ما از ارگانهای رسمی بخصوص فرمانداری انتظار داریم تولیدکنندگان پوشاک شهرخود را حمایت نمایند و به همه سازمانها و شرکت ها ابلاغ نماید که برای دوخت فرم نیروهایشان فقط  به تولیدکاران داخل شهر آمل رجوع نمایندو اینگونه نباشد که تنها در فصل مدارس تولیدکاران بطور موقت فعال شوند .این تولید کار با همکاری همه عزیزان می تواند در طول سال بصورت مستمر ادامه یابد .

وی اظهار داشت : امیدواریم مسئولین ترتیبی اتخاذ نمایند تا از لحاظ دوخت جنسیت ، خیاطان مرد از خیاطان زن مجزا شود و دوخت زنانه را فقط خیاط زن تحویل بگیرد و آقایان در رابطه با دوخت لباس مردانه با اتحادیه  دوخت آقایان در ارتباط باشند ودیگر دوخت بانوان را تحویل نگیرند.

اعضاء این اتحادیه صنفی در خاتمه صحبتهایشان اذعان دارند: ما بدون دریافت هیچ نوع مبلغی بصورت حقوق یا تشویقی این اتحادیه را اداره می کنیم و افتخار ما این است که در خدمت عزیزان شهروندمان هستیم .

در پایان خانم سلطانی با یادآوری مجدد پیشنهادات ، برای بهبود روند کار و بایگانی ، از زحمات عزیزان در این واحد صنفی قدر دانی نموده و به همه تولید کاران شهر خدا قوت می گوید .

به امید توفیق روز افزون برای همه تلاشگران مملکتمان . دست در دست هم نهیم به مهر میهن خویش کنیم آباد .

سیده گلناز پیغمبرزاده از واحد خبری سیده آمل

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید