یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 21176 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با انتقاد از مدیریت دولت در بازار ارز تاکید کرد که بازار سوم ارزی شکل گرفته است. به گزارش واحد خبری سیده آمل:عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت ، با اشاره به نواقص سامانه نیما و بازار ثانویه، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد هستیم با […]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با انتقاد از مدیریت دولت در بازار ارز تاکید کرد که بازار سوم ارزی شکل گرفته است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل:عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت ، با اشاره به نواقص سامانه نیما و بازار ثانویه، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد هستیم با موضع گیری های سیاسی نرخ ارز و سکه در بازار افزایش پیدا می کند و بر بازارهای دیگر تاثیر می گذارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به ایجاد بازار سوم ارزی، بیان داشت: اکنون شاهد نرخ ارز سامانه نیما هستیم، از سوی دیگر دولت برای برخی کالاها دلار با نرخ دیگر در نظر گرفته است و در بازار آزاد با نرخ های نجومی ارز دست به دست می شود.

نماینده مردم آمل درمجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع بازار سوم ارزی به دلیل مدیریت غلط دولت شکل گرفته است و ارز با سه نرخ و در سه بازار و فضای مختلف عرضه می شود.

وی در خصوص هشدار شورای پول اعتبار در خصوص ایجاد بازار سوم ارزی، گفت: اخباری دراین زمینه نشنیده ام و باید بررسی شود این شورا چه هشداری در این زمینه داده بود.

لازم به یادآوری است که محمدرضا تابش عضو شورای پول و اعتبار در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از نواقص سامانه نیما و بازار ثانویه نسبت به ایجاد بازار سوم ارزی هشدار داده است./

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید