یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 24751 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین شهرستانی ۲۲ خرداد ۹۸ برگزار گردید . به گزارش واحد خبری سیده آمل: قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به […]

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین شهرستانی ۲۲ خرداد ۹۸ برگزار گردید .

به گزارش واحد خبری سیده آمل: قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : باتوجه به فرارسیدن ۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، تدابیری اندیشیده شد تا با حضور مردم و مسئولین برنامه ای در یکی از مناطق آسیب پذیر شهر برگزار گردد تا با محوریت مبارزه با مواد مخدر و نه به اعتیاد بتوانیم همانند سنوات قبل گامهای مثبتی در روند جلوگیری از اعتیاد برداریم .

این مسئول در ادامه افزود : تمام دستگاههای اجرایی شهرستان آمل باید در زمینه ایجاد اشتغال برای افرادی که ترک اعتیاد نمودند و در مناطق آسیب پذیر سکونت دارند را انجام دهند تا بتوان از آسیب های اجتماعی نسبت به این دسته از افراد جامعه جلوگیری نمائیم .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری آمل بیان داشت : باتوجه به برگزاری مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، مدیران تمام دستگاههای اجرایی شهرستان موظف هستند در این همایش حضور داشته باشند و بخشی از خدمات مربوطه را به خانواده های این افراد برای زندگی بهتر ارائه دهند و همچنین ادارات ذیربط باید نسبت به همکاری با مسئولین برگزاری مراسم و تبلیغات محیطی برای کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند .

در پایان قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل از زحمات ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر ادارات مربوطه جهت جلوگیری از اشاعه مواد مخدر و جمع آوری این ماده افیونی تقدیر و تشکر نمود .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید