یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16719 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در پروژه های ملی بودجه ای که تخصیص می یابد، تناسبی با پروژه ندارد، گفت: برای پروژه ای که باید با ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل شود تنها ۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است. به گزارش واحد خبری سیده آمل عزت الله یوسفیان […]

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در پروژه های ملی بودجه ای که تخصیص می یابد، تناسبی با پروژه ندارد، گفت: برای پروژه ای که باید با ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل شود تنها ۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل عزت الله یوسفیان ملا  در خصوص مولفه ها و مهمترین اولویت های راهکارهای برون رفت از مشکلات پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام ملی و استانی شامل رقم بسیار زیادی است.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در پروژه های ملی بودجه ای که تخصیص می یابد از لحاظ عدد و رقم تناسبی با پروژه ندارد. به عنوان مثال پروژه ای که باید با ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل شود تنها ۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

وی گفت: بالای ۹۰ درصد پروژه های ملی اوراق مشارکت و بهادار گرفته اند و کار درستی که دولت انجام داده پروژه جدیدی را تعریف نکرده است.

یوسفیان با اشاره به اینکه بعضی پروژه ها مورد عنایت هستند و به برخی دیگر توجهی نمی شود، گفت: نباید همه پروژه ها واگذار شود و همچنین واگذاری ها در کشور باید عادلانه باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در واگذاری به بخش خصوصی چه الزاماتی باید رعایت شود، تصریح کرد: ابتدا باید منافع مردم و خدمت رسانی در نظر گرفته شود زیرا هدف واگذاری صرف نیست بلکه بهتر خدمت کردن است.

یوسفیان افزود: دولت باید مواردی را درنظر بگیرد که برای مردم صرفه اقتصادی دارد چرا که واگذاری برخی پروژه ها نه تنها خوب نیست بلکه ظلم به مردم و کشور است.به عنوان مثال اگر در منطقه محروم بیمارستانی به بخش خصوص واگذار شود مردم آن منطقه نمی توانند از امکانات بیمارستان به دلیل خصوصی بودن بهره ببرند.

به گزارش رادیو گفت و گو، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در واگذاری هایی که توسط دولت صورت می گیرد حتما باید جوانب حقوق مردم رعایت شود.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید