یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 23085 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل:ظهر امروز ۲۴ آذر ماه فرمانده انتظامی شهرستان “آمل” از دستگیری باند حرفه ای سرقت خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” نعمت الله آزادی” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند سرقت خودرو در […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل:ظهر امروز ۲۴ آذر ماه فرمانده انتظامی شهرستان “آمل” از دستگیری باند حرفه ای سرقت خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” نعمت الله آزادی” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند سرقت خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.
سرهنگ آزادی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال یک دستگاه خودروی مسروقه دستگیر کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت های خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان آمل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
سرهنگ ” آزادی” در خاتمه با اشاره به این که تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد،ضمن تقدیر از تعامل خوب شهروندان ،گفت: شهروندان به عنوان بهترین و قویترین بازوی پلیس در تولید امنیت برای مشارکت در ایجاد امنیت پایدار در جامعه می توانند هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید