یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19413 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شهردار آمل از اجرای طرح توسعه اماکن ورزشی این شهرستان در سال ۹۷ خبر داد و گفت: آمل پایلوت اجرای طرح توسعه اماکن ورزشی شهرهای مرکزی مازندران شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل احمد امیرسلیمانی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری ساختمان نخستین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های مازندران در شهرداری آمل با بیان […]

شهردار آمل از اجرای طرح توسعه اماکن ورزشی این شهرستان در سال ۹۷ خبر داد و گفت: آمل پایلوت اجرای طرح توسعه اماکن ورزشی شهرهای مرکزی مازندران شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل احمد امیرسلیمانی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری ساختمان نخستین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های مازندران در شهرداری آمل با بیان اینکه ۲۲ اسفند ماه روز شهدا است، اظهار داشت: به برکت شهدا امانتدار باشیم و راهشان را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون جمعیتی که اعلام حمایت شما است، مطالباتی است که از ماه آینده از این سازمان خواهد داشت، افزود: باید با امکاناتی که در شهردازی داریم پاسخگویی مطالبات مردم باشیم.

امیرسلیمانی ادامه داد: در بحث این سازمان که بیشتر سازمان نرم افزاری است و در حوزه فرهنگ، ورزش و اجتماعی فعالیت می‌کند.

شهردار آمل، راه‌اندازی سازمان فرهنگی و ورزشی را تجربه اول شهرداری آمل بیان کرد و گفت: این سازمان مصوب شده و پس از مراحل در وزارت کشور نیز تصویب شد.

وی با بیان اینکه سازمان نیاز حوزه‌های مختلف آمل بود که ابلاغ شد، افزود: به یک مدیر توانمند که آشنایی دارد و با تمایل اعضای شورا در اختیارشان باشیم.

امیرسلیمانی با تاکید براینکه سازمان اصلا نهاد سیاسی نیست و در راه خود ادامه مسیر حرکت می‌کند، گفت: در بهبود سازمان اداره و مجموعه شهرداری حرکت می‌کند و از مدیران ادارات می‌خواهیم تعامل خودشان را دریغ نکنند و کمک کنند تا ظرفیت شهر آمل را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو میلیارد تومان در خانه‌های قدیم  آمل بازسازی کردیم، افزود: دو سالن ورزشی بانوان و غدیر که متعلق به ورزش آقایان بود به این سازمان واگذار کردیم.

شهردار آمل با اعلام اینکه اجرای برنامه طرح توسعه اماکن ورزشی را در سال ۹۷ داریم، عنوان کرد: در همه حوزه‌ها حرکت یکسان داشته باشیم تا هماهنگ کار کنیم.

 نخستین سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی و ورزشی شهرداری‌های مازندران در شهرداری آمل با معارفه هاشم جمشیدپناه به عنوان رئیس سازمان راه‌اندازی و آغاز به کار شد.

رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل با بیان اینکه آمل افتخار میزبانی رویداد خوبی که از سال های گذشته توسط شورای دوره چهارم شهر زحمت کشیده، داشته است، بیان کرد: در این مسیر زحمت هایی کشیده شد که امروز آیین افتتاح برگزار می‌شود.

هاشم جمشیدپناه با اشاره به اینکه واژه فرهنگ و ورزش در کنار یکدیگر تلفیق شده که امروز این دو واژه به زیبایی معنی کردند، افزود: فرهنگ آمل غنی بوده و بر همین امر باید مسیر جدیدی را به نسل آینده گوشزد کنیم.

وی با اعلام اینکه فرهنگ ما در جبهه بسیار قوی بوده و این مهم نشان دهنده مکمل یکدیگر است، افزود: آمل از دیرباز نشان از فرهنگ غنی است و فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان به خوبی به چشم می‌آید.

جمشیدپناه با اشاره به غنی بودن آمل در بخش‌های ورزشی و فرهنگی یادآور شد: شاید این سازمان آمد تا همدلی بین بخش ها ایجاد کند و اگر فاصله ای بوده را کم کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید